Danpas70
Gieten, Nederland

Mooi hotel met alles op loopafstand

Beoordeling van Grand Hotel opduin
4,0 van 5 bollen24 nov 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Paar dagen verbleven ivm training. Top verzorging zowel ontbijt als diner. Mooie, ruime schone kamers. Loopafstand centrum en strand. Wist niet dat er zwembad bij zat, had er anders graag gebruik van gemaakt. Zag er mooi uit. Enige minpuntje vond ik dat je na 20.00 uur niets meer kunt bestellen. Kwam rond 20.00 uur aan na lange autoreis. Alleen automaat op de gang met te dure simpele etenswaren. Wel een hotel waar ik ook mijn vrije tijd met familie of vrienden zou kunnen doorbrengen.
Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Buitenkant
1.1 km van Grand Hotel opduin
Aan het strand
Meer hotels in De Koog bekijken
Beoordeeld op 23 september 2021

Hotel ligt op een prachtige locatie. Wij hadden kamer met zeezicht wat mooie zonsondergangen opleverde. Kamer met koffie en thee faciliteit. Kamer erg warm omdat de airco stuk bleek. Kregen wel een ventilator op de kamer ter beschikking
Dicht bij winkels en restaurant. Ontbijt goed behoudens dat de broodjes oud leken. Personeel zowel in de bediening als bij receptie erg aardig. Parkeer gelegenheid bij het hotel. Bedden prima. Badkamer wat gedateerd maar douche gewoon goed

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 22 september 2021

Een ‘Grand’ hotel is normaliter gehuisvest in een statig gebouw in een traditionele of klassieke bouwstijl. ‘Grand’ hotel Opduin heeft echter het uiterlijk van een smakeloos kantoorpand op een bedrijventerrein.
Wij verbleven er vijf nachten in twee ‘suites’ en een tweepersoonskamer. De ‘suites’ keken uit over de duinen, maar qua inrichting was er geen verschil met de gewone kamer. Vreemd, want in een suite verwacht je extra comfort.
In alle kamers was het sanitair sterk verouderd: Het bad was viezig en met donker uitgeslagen kitranden, het deurtje van de piepkleine douche sloot niet, waardoor de badkamervloer drijfnat en spiegelglad werd. Bovendien was er ook in de suites maar slechts één wastafel.
Het bed was OK, maar de kussens waren verschrikkelijk, gevuld met schuimplastic vlokken.
Het hotel ligt aan de rand van de duinen op zo’n 10 minuten lopen van het strand. Je passeert dan de camping die achter het hotel ligt.
Opduin verhuurt simpele strandhuisjes (€ 25,00 per dag) met ligstoelen, een parasol en een windscherm. Wij hebben hier met volle tevredenheid gebruik van gemaakt.
Het ontbijtbuffet is van doorsnee niveau. Het diner was OK, maar de prijs echt niet waard.
De inrichting van de gemeenschappelijke ruimtes wil de gasten het gevoel geven in de Hamptons te verkeren. Texel is prachtig. Laat Texel daarom alsjeblieft zichzelf blijven.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Fantastische dagen gehad met een echt vakantiegevoel.

Kamers worden dagelijks schoongemaakt, tenzij je dit niet wil. Dan krijg je zelfs nog een drankje cadeau omdat je het milieu helpt.

Het ontbijt is heerlijk, fijn ook dat ze echt weten wat glutenvrij dieet inhoud.

Enorm vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 29 juli 2021 via mobiele applicatie

Wanneer wij nasr Texel gaan verblijven wij in dit hotel en dat nu al voor 20+ jaren.
Het heeft ruime kamers, heerlijk zwembad en een uitstekend restaurant. De Chef's Table is een geweldig concept. Een voorgerecht bestaande uit kleine hapjes en helemaal naar eigen keuze. Geweldig, alleen oppassen zodat er ruimte blijft voor het hoofdgerecht.
Maar boven alles zijn het de vriendelijke medewerkers en is het de gastvrijheid waardoor wij terug blijven komen.
In één woord een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.

Kamertip: Pak de fiets en ga lekker toeren over het eiland.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 27 juli 2021 via mobiele applicatie

Recentelijk ben ik samen met het gezin gaan eten bij Grand hotel Opduin. Het eten was zeer goed en de hoofdgerechten zijn van hoog niveau. Daarnaast kun je ook voor €16,- onbeperkt voorgerechten eten, deze zijn vers gemaakt en kun je bij binnenkomst consumeren. Hierbij hoef je niet per se een hoofdgerecht te nemen.

Datum van verblijf: juni 2021