Beoordeeld op 11 september 2019

We hadden fiets-wandelarrangement van 4 dagen/3 nachten geboekt. We moesten hen zelf aan de "voorwaarden" van het arrangement herinneren. Uiteindelijk geen lunchpakket, welkomstdrankje en informatiepakketje van de omgeving(inclusief wandelroutes)!!! Parking betalend voor hotelgasten!?!! Dinsdag 10/09 werken aan de boiler...vanaf 9u40 al geen warm water meer (was pas voorzien vanaf 11 uur)! Hotel verouderd en onderhoud (zeker op kamer met hond (zand)) karig. Ook veel te warm om te slapen. Ik betaal liever wat meer voor minder. Zeker niet voor herhaling vatbaar :-(

Beoordeeld op 11 september 2019

Het was fijn geweest als op de kamer een gelegenheid is om zelf koffie en thee te zetten. Er was veel lawaai van de glascontainer op de parkeerplaats. De locatie is lekker dicht bij het strand en het ontbijt was uitstekend.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Treurig hotel, heeft zijn beste tijd gehad.
Qua ligging en ruimtes is het een mooi hotel maar het onderhoud is ronduit treurig. De kamer waar we in zaten had een flinke opknapbeurt nodig; verf van het houtwerk, behang wat los hing, doorgezakte bedden en het was zeer warm op de kamer etc. Maar ook de algemene ruimtes waren treurig. Slecht onderhouden en smerig.
Prima hotel als je gewoon dichtbij het strand wilt slapen maar verwacht er vooral niet te veel van.

Beoordeeld op 7 september 2019

Het hotel is mooi centraal gelegen in De Koog. Wij hadden een rustig gelegen comfort kamer. Deze was ruim en had prima bedden. Het ontbijt was redelijk uitgebreid.
Jammer alleen dat bij binnenkomst op de kamer je direct de losgelaten gordijnrail aan het plafond zag welke half steunde op de kast, zag er erg armoedig uit En voor het extra betalen van een comfort kamer mag je ook wel een fohn en bijv. een waterkoker verwachten. Als je meerdere dagen op Texel verblijft dan is een vignet veel goedkoper dan parkeren op het terrein van het hotel.

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Fijn verblijf in hotel gehad. We hadden een mini-vakantie geboekt. Ontvangst, personeel, diners en dagje fietsen; alles was erg goed en lekker. Ook het upgraden naar een elektrische fiets was (tegen bijbetaling) geen enkel probleem.
We komen zeker terug.