TripAdvisor
De Koog
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Wil je een goede pizza eten moet je hier naartoe gaan.”
Beoordeling van Isola Bella

Isola Bella
Een tafel reserveren
wo 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 58 Restaurants in De Koog
Keukens: Italiaans
14 september 2019 beoordeeld

Een mooi retaurant om heerlijk te eten.
We hebben echt genoten van de pizza's.
De Galzonepizza is een aanrader.
Vriendelijk personeel met zicht op openkeuken waar de Pizzabodems draaiend 'door de lucht' vliegen. Erg leuk om te zien.

Datum van bezoek: september 2019
Antonio A, Eigenaar van Isola Bella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Leuk dat jullie er waren en hebben genoten van de pizza's!
Graag tot ziens!

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb het gevoel dat het er niet beter op word bij Isola Bella.

Waar vorig jaar mijn lasagne koud was, is het dit jaar niet meer te eten. Ook de bruschetta en pizza waren niet van de juiste kwaliteit.

Voor ons geen Isola Bella meer. Jammer.

Datum van bezoek: augustus 2019
Antonio A, Eigenaar van Isola Bella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Jammer om te horen dat jullie bezoek anders is verlopen dan dat jullie hadden gehoopt.

We nemen uw feedback mee.

Team Isola Bella

22 augustus 2019 beoordeeld

je moet hier zeker reserveren, vooral in de zomerperiode. de bediening verliep was chaotisch. bv mensen, die na ons kwamen werden eerder geholpen. de menukaart was doorsnee. jammer dat we lang moest wachten op ons eten. al met al hebben we wel aardig gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2019
Antonio A, Eigenaar van Isola Bella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Bedankt voor deze recensie. We zien jullie graag nog een keer terug bij Isola Bella!

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was druk en bijna alle tafels waren bezet. We hadden een mooi plekje in de serre. De bediening is vlot en vriendelijk. Ondanks het ze zo druk was hadden we snel eten. De pizza’s smaakten prima. Goede bodem en goed belegd met verse spullen.
Een minpunt: in het restaurant zijn honden toegestaan. Het eten wordt bereid in een open keuken. Dat lijkt me niet helemaal hygiënisch.
Maar dat is bij veel restaurants toegestaan aan de kust...

Datum van bezoek: augustus 2019

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Fijn dat jullie onze pizza's erg lekker vonden.
Zien we jullie nog een keer terug bij Isola Bella?

11 augustus 2019 beoordeeld

We kregen snel een tafel toe gewezen, snel kunnen bestellen ondanks drukte, een heerlijke pasta gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2019
Antonio A, Eigenaar van Isola Bella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Fijn om te horen!

In Isola Bella geweest? Deel je ervaringen!