“Heerlijk geluncht”

Strandpaviljoen Paal 17
Geclassificeerd als nr. 6 van 57 Restaurants in De Koog
Keukens: Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Strandpaviljoen Paal 17 is gelegen aan het strand van Paal 17. Het familiepaviljoen is gedurende het hele jaar geopend en kent een zeer uitgebreide menukaart. In de keuken wordt veelal gewerkt met verse Texelse en niet Texelse seizoensproducten. Kom naar het strand en geniet van het onbetaalbare uitzicht, een kopje koffie, relax en dineer op deze prachtige locatie.
28 juli 2015 beoordeeld

Heerlijk geluncht daar, de tapas zijn een aanrader. Je kunt er heerlijk relaxen, zitten met een hapje en een drankje. Aanrader!

19 juli 2015 beoordeeld

Ik had de croque met geitenkaas, deze was heerlijk. Bij mijn broertje was zijn gerecht wel fout doorgekomen (op kaart stond broodje met 2 kroketten en hij kreeg gewoon 1 kroket zonder brood). We zeiden hier wat van en werd meteen aangepast. De test was ook allemaal lekker.

19 juli 2015 beoordeeld

Vanuit centrum van de koog over het strand naar strandpaviljoen Paal 17 gelopen, even doorstappen tegenwind. Maar het loont de moeite, gezellige, luxe strandtent. vriendelijke goede en snelle bediening. drankje buiten genuttigd, door de wind was het toch wel wat koud, daarna binnen gaan zitten, dit werd moeiteloos opgelost, dit gaat regelmatig fout. gekozen voor de lunch een Griekse salade met rosé. beiden smaakten goed dit voor een redelijke prijs. conclusie, leuke sfeer, inrichting lekker eten aan het strand en ook goede service, komen zeker nog eens terug deze vakantie ondanks even doorstappen.

19 juli 2015 beoordeeld

Hier zit je echt op het strand, het eten is erg culinair maar niet prijzig de porties zijn goed, het personeel verdiend een pluim voor vriendelijkheid en gastvrijheid. Alleen de WC, deze had beneden moeten zijn

Datum van bezoek: februari 2015
18 juli 2015 beoordeeld

Sfeervol uitwaaien op Texel! Met zijn tweetjes een paar dagen lekker gefietst op Texel. Tijdens onze fietstocht een tussenstop gemakt op deze mooie locatie

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Strandpaviljoen Paal 17 bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Paal 17 geweest? Deel je ervaringen!