Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

Hotel Zeerust(De Koog)
  • Gratis internet
5 oktober 2016 beoordeeld

Prettig hotel op een fijne locatie in Texel. Twee dagen verbleven met twee personen. We kregen tot onze verbazing een enorm grote familiekamer met een balkon aan de voorkant. Heerlijk veel ruimte. Prima ontbijt met meer dan genoeg keuze. Vriendelijk personeel. Erg fijn dat er gratis geparkeerd kon worden op een privé parkeerterrein.
Het enige wat ik als hotelier jammer vond was dat ik dezelfde prijs kreeg aangeboden als die op Booking com toen ik het hotel direct benaderde. Doordat ze geen commissie hoefde te betalen aan Booking com verdiende ze dus meer. Was leuk geweest als hier een geste was geweest vanuit het hotel. Dit deed echter niet af aan de goede ervaring in het hotel!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

Mijn vriendin en ik reserveerden een rustige luxekamer met balkon (kamer 25). Bij aankomst kregen we na het invullen van het standaardformulier de sleutel en enkel de melding dat de kamer zeer warm zou zijn door het warme weer van de vorige dagen. Nadien hebben we zelf nog even moeten navragen hoe het ontbijt werd geregeld. Voor de rest hadden we een zeer aangenaam verblijf. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding voor deze nette, verzorgde kamer met 2 eenpersoonsbedden naast elkaar, aparte, nieuwe badkamer met inloopdouche en twee lavabo’s, handdoeken, zeepjes, douchegel, shampoo, douchekapje en zelfs washandjes. Er is ook een (leeg) ijskastje aanwezig waar je zelf iets kan bewaren. Aangezien de kamer op het zuiden ligt en het zonnig weer was, werd het er inderdaad wel behoorlijk warm, wat we overdag oplosten door de gordijnen gesloten te houden en ’s morgens en na de dagtochten alles open te zetten en te laten tochten. Op het terras konden we een parasol installeren. We waren aangenaam verrast door het zeer uitgebreide en verzorgde ontbijtbuffet met o.a vers brood, vers gebakken en gekookte eitjes (en apart gebakken spek) en vers gesneden fruit, naast de ruime keuze uit hartig en zoet – o.a. zelfgemaakt - beleg, yoghurt, muesli enzovoorts. De ontbijtruimte is verzorgd en grappig ingericht met een verzameling peper-en-zoutvaatjes. De medewerkster ziet werk en ze vult snel en professioneel aan. Ook de kamermeisjes maakten onze kamer elke dag netjes in orde, met propere handdoeken en al, wat niet persé hoefde omdat we de milieupolicy van het hotel naleefden, maar wat wij wel sterk apprecieerden. Het enige wat we een beetje gemist hebben bij aankomst en vertrek, was een spontaan en hartelijk onthaal. We hadden er wel een heel aangenaam verblijf en zouden opnieuw voor hetzelfde hotel en dezelfde kamer kiezen als we terug naar Texel komen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 april 2016 beoordeeld

mooie ruime kamers met terras, prima buffetontbijt met veel keuze (alles lekker en vers), gezellige bar, wifi, kranten en ander leesvoer, perfecte bereikbaarheid voor de bus, het strand, wandelen naar de muy en de slufter. Veel restaurants vlakbij.

Kamertip: rustig aan zijkant/achterkant
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
18 oktober 2015 beoordeeld

Gezellig en gastvrij met heerlijke ruime kamers, die je weinig (meer) tegen komt. Perfect gelegen net voor het begin van de dorpsstraat, dus alles op loopafstand. Daarnaast heerlijk uitgebreid ontbijt en 's avonds nog even nagenieten van de dag in de huiskamer lobby.

Kamertip: De familiekamer is fantastisch. Erg ruime ouder kamer met aparte zithoek en een aparte kinderkamer met eigen sanitaire voorziening.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn huiselijk hotel, netjes en schoon, vriendelijke personeel. Prima voor de prijzen die ze hanteren. Wel een krappe parkeergelegenheid. Ontbijt is ook goed en uitgebreid. Duidelijk dat de eigenares iets heeft met zout en peperstelletjes.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner