Gratis annuleren tot 01/08
  • Bar/lounge
Hotel Zeerust(De Koog)
  • Gratis internet
18 oktober 2015 beoordeeld

Gezellig en gastvrij met heerlijke ruime kamers, die je weinig (meer) tegen komt. Perfect gelegen net voor het begin van de dorpsstraat, dus alles op loopafstand. Daarnaast heerlijk uitgebreid ontbijt en 's avonds nog even nagenieten van de dag in de huiskamer lobby.

Kamertip: De familiekamer is fantastisch. Erg ruime ouder kamer met aparte zithoek en een aparte kinderkamer met eigen sanitaire voorziening.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn huiselijk hotel, netjes en schoon, vriendelijke personeel. Prima voor de prijzen die ze hanteren. Wel een krappe parkeergelegenheid. Ontbijt is ook goed en uitgebreid. Duidelijk dat de eigenares iets heeft met zout en peperstelletjes.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
5 augustus 2014 beoordeeld

Onze vrienden en wij verbleven er 3 nachten. Wij sliepen er in de familiekamer, een heel ruime kamer en goede bedden, echt prima. Het ontbijt was heerlijk, er is van alles wat. Wij hadden half pension en het avondeten vonden niet zo goed. Het was altijd de zelfde soep, bouillon met wat kruiden, bouillon met wat kip, bouillon met wat tomatenpuree en de stoofpeertjes pasten ook elke dag bij de vis??? maar ook bij het vlees. Je kan in het centrum lekkerder eten. Ze hebben goede fietsen en het is er heerlijk om het eiland rond te fietsen. Het is er gezellig en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: met 4 is de familiekamer een aanrader.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
25 maart 2014 beoordeeld

Dit hotel ligt vlak bij het strand, en bij het centrum van het dorp. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden.
Bediening is super vriendelijk. Ontbijt is goed.
Hele goede prijs - kwaliteit verhouding.
Zeker een aanrader.

Kamertip: beneden kun je meteen je kamer uit, dan hoef je niet via de lobby van het hotel.
  • Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden
29 mei 2013 beoordeeld

Wij verbleven hier een midweek en hebben ondanks het slechte weer ons prima vermaakt Heerlijk fietsen en een prima ruime kamer en gratis parkeren en wifi ,we hadden half pension en ook dat was prima, kortom voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden