Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Tikkeltje kostbaar maar je krijgt er kwaliteit voor terug!
Ik heb dit hotel gereserveerd in ons huwelijksjubileum weekend en heb ik daarom niet goed op de geboden arrangementen gelet.
Als ik dat gedaan had, had ik én goedkoper uit geweest én een aantal extra’s gekregen. (Welkomstdrankje, kaart van Texel, verrassing e.d.).

Het was attent geweest als het hotel ons daarop gewezen had. Nu een beetje een kater-gevoel (zag t pas bij thuiskomst toen ik op de site wilde nagenieten)

Datum van verblijf: september 2019
HotelKogerstaete, Manager van Hotel Kogerstaete 4 sterren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste mevrouw Ageeth,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Het arrangement dat u op onze site heeft gezien is ons najaarsarrangement dat in de maand oktober van start gaat. Wanneer u in de periode dat het arrangement actueel is op onze site een kamer of suite boekt krijgt u de extra's gratis aangeboden. We hopen dat u ondanks het misverstand hele fijne herinneringen heeft aan uw verblijf bij ons op het eiland. Met vriendelijke groet, Team Kogerstaete.

Beoordeeld op 22 augustus 2019

de ontvangst helemaal in orde. kregen goede uitleg over het gebruik van de wellness. de kamer was ruim en goed uitgerust. de kamer lag aan de straatkant, maar we hadden nauwelijks last van het verkeer. we hadden zelfs een eigen plaatsje. dat was geinig.
het ontbijt was erg goed en meer dan voldoende. verse jus, vers gebakken eitjes naar wens.
het hotel kon ook voor zorgen voor een texel parkeervignet.
achter het hotel kon er gratis geparkeerd worden, maar dat was allemaal wel krapjes. vooral als een andere auto 'ruim' stond. gelukkig om en nabij het hotel veel parkeerplekken en dan komt het vignet goed van pas.

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super mooi hotel! Erg modern, nieuw en schoon. Aardige mensen die je graag willen helpen en veel van Texel weten. Ontbijt is erg goed. Noem t maar op, en t is er. Ook lekkere muffins, donuts etc etc. Verder komen ze aan tafel vragen of je een omelet wil ofzo. Weinig zo’n goed ontbijt gezien.
De kamers erg mooi en wij hadden een prachtige zonnedouche. Nog nooit gezien maar erg lekker ☺️
Zeker de moeite waard voor een verblijf op Texel.

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Het hotel is mooi en modern gerenoveerd. De lounge is heel gezellig ingericht, over elk detail is goed nagedacht, het plaatje past perfect. Bij mooi weer worden de ramen volledig opengezet en kun je binnen of buiten ontbijten , terras en lounge vormen één geheel. Ook 's avonds kun je er nog nagenieten van een drankje. Het ontbijt is een 'topper', de keuze is groot en er wordt ook gekozen voor plaatselijke en bio producten. Zeer vriendelijke uitbaters. Je voelt je er thuis. In alle opzichten een aanrader!

Kamertip: Een kamer aan de achterkant van het gebouw zal rustiger zijn. Vooraan heb je wat lawaai van de straat als je het raam openzet.
Beoordeeld op 19 juli 2019

Een prachtig gerenoveerd en modern hotel. Zzze mooie en ruime kamers met terras. Zeer vriendelijke uitbaters.
Het ontbijt is TOP. Nog nooit zo'n lekker, verzorgd en verfijnd ontbijt gehad. Hier komen wij zeker en vast terug!

Datum van verblijf: juni 2019