Beoordeeld op 20 april 2018

mooie kamers, prima locatie, ontbijt goed. Heel gezellig hotel. we gaan zeker weer terug. aan te bevelen. Hoorn is een leuk stadje. Je kunt er lekker eten. De gastvrouw was erg klantvriendelijk.
Bedankt voor de mooie dagen.

Kamertip: Comfort kamer, op begane grond, met eigen opgang.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 april 2018

Aardige mensen goed ontbijt en de kamer was schoon en voor ons iets te klein maar grotendeels ben je Texel aan het ontdekken. Ze hebben daar een Sauna waar je gebruik van kan maken kosten zijn laag €7,50 per uur en dan kan je met het hele gezin of met zijn twee gebruik van maken. Als je een B&B aan het zoeken bent dan zou ik zeker hier naar kijken. Veel plezier op Texel.

Kamertip: Wij waren met zijn 3’en en hadden een standaard kamer met een stretcher. Niet verkeerd maar de ruimte was wel klein. Maar wij hebben ook een comfort kamer gezien en als je met een gezin bent net als wij ( 2 volw. 1kind van 7 jaar) is dat welaan te raden. Verder was alles goed en netjes geregeld.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 18 februari 2018

Zeer vriendelijk en gastvrij, de kamer is goed en een lekker ontbijt, de service is goed als je bv fietsen wilt huren.Een paar dagen er tussenuit en tot rust komen dan ben je hier zeker op het juiste adres!

Beoordeeld op 15 februari 2018

Een TOP accommodatie waar de eigenaresse ervoor zorgt dat je je oprecht thuis voelt. Als nieuwe eigenaresse heeft zij onlangs de kamers incl. de badkamers flink onder handen genomen / gerenoveerd met ook nieuwe boxspring bedden / matrassen. Na een stevige wandeling op het mooie Texel en een goede maaltijd is het altijd fijn om in een "warm nest" thuis te komen. Ook aan onze hondjes was gedacht: er stonden bakjes klaar met lekkere hondensnoepjes voor ze ! Hondjes mogen wel op de kamer maar niet op bed en de bank/stoelen: maar dat is logisch !!! In de ontbijt/lounge-ruimte de hele dag door gratis lekkere koffie en thee. Op de kamers staan naast koffie en thee zelfs ook flesjes mineraalwater. Onze complimenten op alle gebied !

Beoordeeld op 13 februari 2018

Prima B&B, het is gezellig ingericht, de kamers zijn ruim met fijne bedden, het ontbijt is goed verzorgd met goede keuze, de eigenaressen zijn vriendelijk en servicegericht. Den Hoorn is een mooi en heerlijk rustig dorp.

Kamertip: Misschien wat gemakkelijkere stoelen, voor de rest is de kamer prima.