“Onvriendelijk”

De Slufter
Geclassificeerd als nr. 5 van 28 Restaurants in De Cocksdorp
Keukens: Belgisch, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk en gehaast personeel. Geen gezellig ervaring.
Locatie is prima voor een bezoek aan het aangrenzende natuurgebied De Slufte.

Datum van bezoek: augustus 2021

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig natuurgebied, mooi van bovenaf te bekijken, maar de wandeling naar zee is nog mooier. Kijk wel uit voor wassend water bij vloed, want waar je heen loopt kan best geblokkeerd zijn op de terugweg door hoog water.

Datum van bezoek: augustus 2021
13 juli 2021 beoordeeld

Een op de leest van de gutburgerliche Kuche gestoeld restaurant. En dat is precies wat de (grotendeels Duitstalige) gasten waarderen, de zaak is de hele dag gezellig vol. En er is genoeg personeel, je wordt vriendelijk en goed geholpen, met aandacht voor kinderen.

Wij kwamen later op de avond voor een ijsje, en de kaart bood de klassiekers die je hier verwacht, dame blanche, ijs met warme kersen en de vruchtensorbet. Allemaal helemaal volgens het boekje.

Onder het motto: 'doe waarvoor je bent goed' de volle vijf sterren.

Ga zo door!

Datum van bezoek: juli 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een restaurant waar de klant nog koning is. Overdag wat drinken, heerlijk lunchen in een heel prettige sfeer. 's Avonds en heel goed diner. Waar krijg je nog warme groenten, heerlijke verse salade, gebakken aardappelen met spekjes, heerlijke frites en peertjes met rozijnen naast je bestelde hoofdgerecht? Dat hoofdgerecht is erg goed bereid en heerlijk van smaak. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Alle lof voor dit restaurant. En aanrader

Datum van bezoek: juni 2021
27 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig op de geplande tijd klaar.
De rijst en saus in afsluitbare papieren bekers van behoorlijk formaat.
Ruime porties met heerlijke lamsstoof.
Een mooi opgemaakte salade met feta en meer garnering dan sla.
Goede knapperige friet erbij en tot onze verbazing ook nog aardappelkrketjes.
We hebben heerlijk en ruim voldoende gegeten.
Aanrader wat ons betreft.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die De Slufter bekeken, bekeken ook

In De Slufter geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.