“Bediening moet beter”
Beoordeling van Restaurant De Robbenjager - GESLOTEN

Restaurant De Robbenjager
Keukens: Nederlands
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Prachtig gelegen in het mooiste natuur gebied van texel "DE DUINEN VAN TEXEL" ligt restaurant De Robbenjager. Waar u na een fietstocht of wandeling over het strand terecht kunt voor een kopje koffie met onze beroemde appeltaart en likeur, lunch, borrel of diner. We zijn een kind en hond vriendelijk restaurant waar u van het mooie uitzicht op de vuurtoren kunt genieten. Onze uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils met veel texelse producten.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kok - eigenaar weet wat hij doet. Eten was heerlijk, zeker bovengemiddeld. Hij krijgt krediet want pas 3 maanden open. Bediening was onder de maat. 3 vrouwen aan tafel gezien ( waarom niet 1 ??) totaal verschillend, te weinig verstand van zaken.,. Extra friet aanbieden terwijl de borden al leeg zijn. . Meezingen met de muziek is ook niet helemaal de bedoeling. Dus daar is nog wel verbetering te halen.

Barman was wel evident opgeleid, wat ook werd bevestigd bij praatje. Ik zeg zoek contact met een leuke studentenjaarclub en maak er een goede betrokken en enthousiaste crew van!

Datum van bezoek: augustus 2021

2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het totaalplaatje klopt! Mooi nieuw restaurant,chique en creatief opgemaakte borden, zeer goed gegeten en een uiterst vriendelijke bediening. Al met al een van de betere restaurants op het eiland.

Datum van bezoek: juni 2021
29 mei 2021 beoordeeld

We hebben hier een prima lunch genoten, clubsandwich RJ is een aanrader, de geitenkaas eveneens. Op en top bediening.
Ook een aanrader

Datum van bezoek: mei 2021
16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag eindje wezen fietsen.
Gestopt bij de Robbenjager voor een lunch.
Gevraagd om de lunchkaart en koffie besteld. Deze kwam vrij snel. Na enige tijd kwam de serveerster om het bestelde op te nemen. Mijn man was er nog niet uit
Kijk rustig even verder kom zo terug.
Na een half uur wachten kwam de serveerster nog niet bij ons aan tafel om de lunch op te nemen. Terwijl de tafels om ons heen wel bediend werden. We waren er klaar mee en zijn na het afrekenen van de koffie teleurgesteld maar weer op de fiets gestapt. Voor ons geen aanrader.

Datum van bezoek: september 2020
12 september 2020 beoordeeld

Heerlijke gegeten, alle 4 een ander gerecht maar allemaal erg tevreden.
Prijs kwaliteit is goed,
Een Corona proef restaurant met vriendelijk personeel.
Toetje het wandelde chocolade toetje een aanrander.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Restaurant De Robbenjager bekeken, bekeken ook

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.