Nico Z.
Rotterdam, Nederland

Fijne uitvalsbasis voor een vakantie op Texel!

4,0 van 5 bollen31 mei 2023 beoordeeld
Gebruik gemaakt van de nieuwe chalets. Mooi ruim opgezet en voor een gezin met 2 jonge kinderen groot genoeg. Twee aparte slaapkamers met eigen badkamer en een infraroodsauna was luxe. Onze accommodatie lag relatief dichtbij alle faciliteiten, waardoor de grootte van het park minder opgevallen is. De centrumfaciliteiten zijn netjes, goed verzorgd en van alle gemakken voorzien.
Datum van verblijf: mei 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.5 km van Vakantiepark De Krim Texel
1.0 km van Vakantiepark De Krim Texel
Restaurant
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
1.1 km van Vakantiepark De Krim Texel
Gratis parkeren
BOUTIQUE HOTEL TEXEL - MARKANT BOUTIQUE HOTEL MIDDEN OP HET PLATTELAND VAN TEXEL
Volledig restitueerbaar
0.6 km van Vakantiepark De Krim Texel
  • Booking.com
0.8 km van Vakantiepark De Krim Texel
Aan het strand
Gezellige B en B ' t huis bij Frans en Els' onder de vuurtoren.
3.2 km van Vakantiepark De Krim Texel
Meer hotels in De Cocksdorp bekijken
Beoordeeld op 1 februari 2023

We verbleven in huis 511, op zich prima huis alleen duurde het een dag ( op ons verblijf van een weekend) voordat de temperatuur aangenaam, 20 graden, was. Toen we aankwamen was het 14 graden. De onderhoudsmonteur kwam ‘s avonds nog langs maar kon niks doen. Verwarming sloeg gewoon elk uur uit (timer?). Dus in de zomer goed verblijf maar dit huis nooit meer in de winter!

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 4 december 2022 via mobiele applicatie

Begin september voor de 2e maal verbleven in chalet vuurtoren, ditmaal een luxe(re) met sauna. Samen met man, dochter van 9 maanden en onze beagle. Chalet was prima in orde, zowel inventaris als schoonmaak. Fijn dat je een eigen parkeerplek voor de deur hebt. Zwembad was fijn om een paar uurtjes te vertoeven. Gourmet aan huis gebracht was heerlijk. Restaurant was prima qua kwaliteit, maar personeel wist niet van elkaar wat ze deden en konden de meest simpele vragen nauwelijks beantwoorden. Oogden daarbij ongeïnteresseerd. Zeer slordig. Al met al echt genoten van ons verblijf en de omgeving, en daarom komen we in 2023 weer terug!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 november 2022

Heel leuke huisjes en veel dingen te doen. Maar sommige personeelsleden zijn ronduit onbeschoft. Een medewerker stampte zelfs naar mijn honden omdat ze in de weg zouden staan. Terwijl hij gewoon 1 stap opzij moest doen! Schold mij ook de huid vol. In het zwembad mag je geen eigen drank of koek meenemen. Niet omdat je er niets mag eten maar omdat je het in de snackbar zou kopen. Voor iemand met 4 kinderen die goed kunnen eten betaal je dan een fortuin. Niet echt klantenservice dus. Jammer maar hou er toch een slecht gevoel aan over.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 24 oktober 2022

We hadden een familievilla gehuurd voor 16 personen. Werkelijk een prachtig huis. Zeer complete inventaris en schoon. Omdat we maar een weekend gingen hebben we niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken op het park maar wat we gezien/gedaan hebben zag er goed en sfeervol uit. Het was fijn dat er ook een winkel met broodjesservice op het park aanwezig was. Heel mooi park maar de huur voor een weekend vonden wij toch wel erg prijzig( door omstandigheden helaas een half jaar moeten verzetten waardoor er een prijsaanpassing van 800 euro bij kwam.)

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 4 augustus 2022 via mobiele applicatie

We hadden een chalethotel. Dat is een heel fijn concept want je hebt de gemakken van een hotelkamer maar hebt je eigen huisje fijn tussen de bomen met eigen terras. Ontbijtservice is hier top geregeld via een Luik aan je huisje. ‘S morgens staan de verse broodjes, eitje en jus d’orange voor je klaar. Verder is het na 23.00 heerlijk rustig!

Datum van verblijf: augustus 2022