Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreamsUS$ 114
TripadvisorUS$ 114
StayForLong
Beoordeeld op 1 juli 2021

Het is een iets wat grote camping, maar wij stonden op een klein veldje met safari lodges. Alleen maar jonge gezinnen en de kinderen troffen elkaar voor de tent bij een klein speeltuintje. Leuke activiteiten, grappig zwembad, veel speelgelegenheid, lekker eten restaurant en afhaal. En veel activiteiten te doen op het eiland.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 25 juni 2021 via mobiele applicatie

Het zijn ruime huisjes die goed worden bijgehouden zowel binnen als buiten. Een familievilla is goed voorzien van de benodigde faciliteiten. Alleen de opbouw van de keuken had iets anders gemogen zodat het fornuis en wasbak wat dichter bij elkaar had gezetten. Er had ook iets meer kast ruimte mogen zijn in de woonkamer.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 13 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben een week op de camping gestaan met privesanitair. Dat was voor ons een must vanwege Covid. Het weer was niet opperbest voor de meivakantie maar we hebben veel gewandeld en gezien. Camping is druk, veel te doen voor onze jongste die als enige mee was. Voor hem leuk, wij houden meer van rustige campings. Voor een week fijn die animatie en lang genoeg. Supermarkt op de camping is erg fijn, scheelt steeds naar ander dorp rijden. Campingplaats ruim. Sanitair valt tegen. Klein onverwarmd (!!) hokje. Wel gesaneerd tov voorgaande jaren maar kan niet concurreren met andere campings waar we hebben gestaan. Dat was verwarmd en iets ruimer. Geen eigen afwasplek, geen vuilnisbak. Wel een laag buitenkraantje. Dan vragen ze voor deze camping wel de hoofdprijs maar bieden niet de luxe van andere campingplaatsen. Restaurantjes op de camping ruim aanwezig, alles kan je halen! Zwembad helaas gesloten vanwege bekende reden.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 maart 2021

Vanwege hele verdrietige omstandigheden de villa moeten annuleren. Zakelijke reactie terug van De Krim: u moet volgens de voorwaarden 90% betalen. Ok, dat kan en is hun recht. Het gaat om veel geld, was een dure villa met zwembad. We willen graag snel de annuleringsnota (die nodig is om bij eigen annuleringsverzekering in te dienen). De Krim geeft aan dat dat 2 weken kan duren en dat het onmogelijk is de nota digitaal te sturen, deze komt per post. Na 2 weken echter nog steeds geen nota. Op de site is ondertussen zichtbaar dat "onze" villa dat weekend alweer verhuurd is. Dubbele inkomsten dus voor De Krim. Heel naar om hier in deze voor ons verdrietige tijd zoveel tijd aan te moeten besteden.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 22 februari 2021 via mobiele applicatie

We hadden een hotelchalet geboekt voor 2 nachten. Ondanks dat alle faciliteiten dicht zijn een prima verblijf gehad. Het eten kon je online bestellen en werd keurig op afgesproken tijd bezorgd. Enig minpunt was de hygiëne bij aankomst, tafeltjes naast het bed waren niet schoon, zeker in de huidige Corona tijd een aandachtspunt voor de beheerder! Texel is top!

Datum van verblijf: februari 2021