Tom v

Uitstekende service

Beoordeling van Hotel Molenbos
5,0 van 5 bollen2 okt 2023 beoordeeld
Ruime, zeer schone kamers, met prima uitzicht. Uitstekend buffetontbijt met vers gebakken brood en croissants. En duindoornyoghurt als hoogtepunt. Een 2e koffiezetapparaat zou het perfect maken. Gastvrije ontvangst!
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van Hotel Molenbos
    1.7 km van Hotel Molenbos
    Zwembad
      3.0 km van Hotel Molenbos
      Gratis parkeren
      BOUTIQUE HOTEL TEXEL - MARKANT BOUTIQUE HOTEL MIDDEN OP HET PLATTELAND VAN TEXEL
      Volledig restitueerbaar
      0.5 km van Hotel Molenbos
      4.5 km van Hotel Molenbos
      Meer hotels in De Cocksdorp bekijken
      Beoordeeld op 2 augustus 2023

leuk hotel, lekker rustig, mooie omgeving met erg vriendelijk personeel. hele mooie en schone kamers. de bedden waren voor ons wat te hard, en de kussens te dik, maar dat is persoonlijk. verder een top ontbijtbuffet. wat een erg leuk detail is, is dat er altijd een heerlijke grote kan water staat met fruit erin bij binnenkomst, vers fruit en snoepjes. je voelt je echt welkom

Datum van verblijf: augustus 2023
      Beoordeeld op 27 april 2023

Prima plek! Betreft een wat ouder pand, dat prima is opgeknapt. Keurige kamers en zeer schoon. Inrichting van badkamer licht gedateerd over, maar schoon en netjes. Geen restaurant aanwezig. Ontbijt zeer goed, service en vriendelijkheid perfect. Wij gaan er zo weer naar toe…..

Kamertip: Kamer 27, ons goed bevallen
      Datum van verblijf: april 2023
      Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel! Heerlijk rustig gelegen midden in het groen. Goede moderne kamer en nog belangrijker: alles was zeer schoon. Ontbijt was ook heerljjk, prettig dat deze aan tafel werd geserveerd en niet in buffetvorm was. Geen negatieve op-en of aanmerkingen!

Kamertip: Vraag een kamer op begane grond aan tuinkant. Als het mooi weer is kan je heerlijk buiten zitten.
      Datum van verblijf: mei 2021
      Beoordeeld op 12 juni 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, heerlijk eten, mooie kamer en vriendelijk personeel. Kortom wat wil je nog meer. Makkelijk boeken via de Krim en 30% kortom op de greenfee. Mooie en uitdagende golfbaan op Texel vooral met veel wind

Datum van verblijf: juni 2021
      Beoordeeld op 28 oktober 2020

We hebben twee nachten gelogeerd. De kamer is modern ingericht en voldoet aan onze verwachtingen. Een koelkast en een waterkoker zijn in Corona-tijd heel fijn en nuttig. De badkamer is schoon en we konden zelf nieuwe handdoeken pakken. Ook andere toiletartikelen/ en koffie/thee stonden bij de receptie klaar voor de gasten. Men dacht aldoor om de mondkapjes en handhygiëne. Het ontbijt was prima. We misten alleen een eitje erbij. Verder is het zwembad bij het vakantiepark om de hoek een leuk extraatje, als je van zwemmen houdt.

Kamertip: we sliepen aan de voorzijde en hadden geen last van de weg, die er langs loopt.
      Datum van verblijf: oktober 2020