Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 111
eDreams
Booking.comUS$ 112
Hotels.comUS$ 111
PricelineUS$ 112
Orbitz.comUS$ 111
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. De coronamaatregelen werden zeer serieus opgevat. Het ontbijt was zeer goed verzorgd, onze kamer was prima in orde, zelfs met een klein koelkastje. Heel aardig personeel. Een heel prettig hotel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Goede kamers met fijne zachte bedden. Wij hadden een kamer aan de achterzijde op de begane grond. Heerlijk stil en comfortabel met fijne fauteuils. Heerlijk stil. Goede parkeervoorziening met laadpaal(meer voor hybride) Prima ontbijt met bediening i.v.m. Covid 19. Veel keuze en de bediening was vriendelijk en heel attent.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben een super leuk verblijf gehad in dit top hotel. Heerlijke bedden, modern interieur en lekker ontbijt! Ideale uitvalsbasis voor het volledige eiland. Ook nu met Corona is alles prima geregeld!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 oktober 2019

The best !!!! Is zeker voor herhaling vatbaar, ook 's avonds goed gedineerd. We werden iedere keer verrast door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Restaurant is een aanrader. Lekker gezellig

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Dit hotel is 3 sterren maar verdient 4 sterren. We zijn hier in september 2019 geweest en waren aangenaam verrast. Wat een mooi, net en hygiënisch hotel met eigen parkeerplaats, gratis WiFi, heerlijke kamers, grote badkamer en prima ontbijt. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.

Kamertip: Heerlijke kamers hier.
Datum van verblijf: september 2019