marleen59
Ekeren, België

HIER VOEL JE JE ECHT WELKOM !!

Beoordeling van Boutique Hotel Texel
5,0 van 5 bollen28 apr 2024 beoordeeld
Wat een geweldige week met onze vrienden hebben we gehad in dit super-mooie, gezellige hotel, met ruime parking voor de deur en zicht op de natuur !!
Genoten van het overheerlijke ontbijt, met véél keuze en dat steeds permanent aangevuld werd.
Zalig bed en regendouche, zéér rustige kamer met genoeg comfort en geen lawaaihinder...en alles héél netjes !!
Genoten van de overheerlijke diners met veel streekproducten en met professionele, vriendelijke bediening en daarna nog gezellig in de louche vertellen hoeveel vogels we gespot hadden...!
En alles overgoten met de vriendelijke lach van het personeel !
Zowel de bediening, als de receptie en de kuisploeg verdienen" een dikke pluim" !!
Ons zie je zeker terug als we nog eens op het eiland komen.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 mei 2024
Beste Marleen, Wat fijn te lezen dat u zo heeft genoten. Wij danken u voor het delen van uw ervaring en heten u natuurlijk graag nog weer eens van harte welkom! Met vriendelijke groeten, Marianne & Team
Word beloond met One Key
      4.5 km van Boutique Hotel Texel
      Aan het strand
      Meer hotels in De Cocksdorp bekijken
      Beoordeeld op 19 maart 2024 via mobiele applicatie

Fijne sfeer, veel persoonlijke details, deskundig en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, heel makkelijk om (elektrische) fietsen te huren, goed afwisselend ontbijt met veel zelfgemaakt lekkers
      Gezellige leefruimte, grote kamers, fijne douche

Kamertip: Geniet en laat je verwennen
      Datum van verblijf: maart 2024
      Marianne Langeveld, General Manager van Boutique Hotel Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2024

Beste GJMtL,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat fijn dat u zo heeft genoten. Heel graag heten wij u natuurlijk nog weer eens van harte welkom op het eiland.

Marianne & team

Beoordeeld op 25 februari 2024

Fantastisch hotel waar we al meerdere keren geweest zijn. Vriendelijk personeel, super schone kamer, super goed bed, fijne douche/bad, ruime suite, zeer goed en uitgebreid ontbijt, goed restaurant, rustige locatie, parkeren bij het hotel.
      Wij eten altijd in het restaurant (kaart is wel heel beperkt) omdat wij het juiste zo fijn vinden 's avonds niet meer de deur te hoeven!
      Helaas liep ons laatste verblijf teleurstellend af, we werden de laatste avond (na het diner) enorm ziek en konden de volgende ochtend daardoor geen gebruik meer maken van het ontbijtbuffet. De laatste dag op Texel verliep daardoor héél anders dan wat we voor ogen hadden ...we reden ziek, zwak en misselijk naar de haven i.p.v. nog een leuk laatste dagje Texel waarin we o.a. op de planning hadden staan om naar het museum te gaan om de "Jurk" te gaan zien. (gelukkig hadden we de documentaire gezien), visje te eten én mee te nemen naar huis etc.

Datum van verblijf: februari 2024
      Marianne Langeveld, General Manager van Boutique Hotel Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2024

Beste ,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring en wat fijn te vernemen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf en dat jullie ons weer hebben weten te vinden. Echter wat ontzettend vervelend dat jullie ziek zijn geraakt aan het eind van het verblijf.
      Wij kunnen ons voorstellen dat dat zeker een ander einde is geweest als wat u voor ogen had. Wij hopen dat u inmiddels weer bent op geknapt en heten u natuurlijk heel graag in goede gezondheid weer eens van harte welkom op het eiland.

Marianne & team

Beoordeeld op 23 december 2023

Wij (man + echtgenote)verbleven in december 2023 2 nachten in het hotel. Ontvangst was goed en wij kregen hierbij een heerlijk Texelse attractie. De eigenaar begeleidde ons persoonlijk naar onze kamer. De kamer was (is) goed, de badkamer+toilet is heel schoon. Het ontbijt was geweldig en erg uitgebreid. Er is 1x gedineerd en ook dit was een feest met heel goede gerechten bereid met streekgerechten. Verder hebben wij van de sauna en zwembad gebruik gemaakt, deze voorzieningen waren gewoonweg geweldig! Ook genoten wij van een ontspanningsmassage en mijn vrouw ook nog van een heerlijke schoonheidsbehandeling. Het personeel is goed en attent. De locatie van het hotel is goed. Bij het uitchecken kregen wij ook nog een attractie (Texelse chips) voor onderweg. Wij hadden al met al van een heerlijke korte vakantie genoten.
      EEN ECHTE AANRADER!

Kamertip: Nvt
      Datum van verblijf: december 2023
      Beoordeeld op 3 december 2023

Een oase van rust in het hotel. Vriendelijk personeel die erg hen best doen om je te helpen, weten wat zij serveren en schenken. Inclusief ontbijt met ruime keus. Daarnaast had ik een top kamer met een prachtige vrij uitzicht, heerlijk bed en douche.

De lounge is prachtig ingericht een plek om savonds nog wat te drinken.

De spa is ook een aanrader, al met al is alles top in het hotel.

Datum van verblijf: december 2023
      • Reistype: Reisde alleen
      Marianne Langeveld, General Manager van Boutique Hotel Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2023

Beste ,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat fijn dat u zo heeft genoten. Het is door directe feedback van onze gasten dat wij onze service en kwaliteit kunnen optimaliseren. Ontzettend fijn te lezen dat u hier zo van heeft kunnen genieten.

Graag tot een volgende keer.
      Marianne

Beoordeeld op 19 oktober 2023 via mobiele applicatie

Onze uitvalsbasis voor een golfevent. Aankomst vriendelijk ontvangen door de dames. Eerst een drankje bij de aardige barkeeper. Start met een geweldig ontbijt, greenfee geregeld en na adloop golf heerlijk getelaxed in de sauna en zwembad waarna een heerlijk diner. Ga zo door

Datum van verblijf: oktober 2023