Gratis annuleren tot 04-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 03-02-22
eDreamsUS$ 120
TravelocityUS$ 148
CheapTicketsUS$ 148
Beoordeeld op 19 november 2021

Alles klopt: het is een mooi en comfortabel hotel, het personeel is super aardig en behulpzaam, het eten is heerlijk en ik heb hier de beste voetmassage ooit gehad - echt een aanrader als je toe bent aan ontspanning! Tip: boek de massages op tijd want ze zijn populair ;).

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 november 2021

Laat ik beginnen met het personeel. Super professioneel en altijd met een glimlach. Je voelt je gewoon welkom. De kamer ziet er schoon en netjes uit. De sauna ruimte is klein maar voorzien van alle gemakken. Ik zou wel een max aan mensen daar toe staan. Met 10 personen zit alles vol. Het zwembad is een extra plus punt.
We hebben er twee keer gegeten. Het niveau is bijzonder goed. De prijs is aanzienlijk te noemen maar zeker value for money.
Al met al een geweldige tijd gehad. Ga er zeker naar terug.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 1 november 2021

De keuze van dit hotel heeft helemaal aan onze verwachtingen voldaan. De vriendelijkheid is overweldigend evenals de bereidheid om te helpen. Wij hadden de superior tuinsuite gereserveerd en dat is een goede keuze geweest. De kamer, slaapkamer en badkamer is ruim en op een leuke manier bereikbaar, ook geeft het veel rust. Het ontbijt is van speciale klasse en van veel lekkers voorzien. Klaargemaakte broodjes met allerlei lekkernijen en verder heel veel keuze van andere heerlijkheden. Hier wordt erg veel aandacht aan besteed.
Wij hebben gebruik gemaakt van de massage en Yadira heeft ons een heerlijke hotstone massage en bodymassage gegeven. Een aanrader.
Ook hebben we een keer avondeten in het restaurant gedaan en dat is voor een kleine eter prima maar voor iemand die door de inspanningen op het eiland (wandelingen) wel een goede maaltijd lust, een bescheiden hapje. Er wordt wel heel veel aandacht aan besteed en de borden zien er schitterend uit maar ik vond uiteindelijk de prijs-kwaliteit verhouding uit balans. Dit doet niets af aan een fantastisch hotel waar ik zeker nog terug ga komen.

Kamertip: Tuin suite is een aanrader, maar natuurlijk wel iets duurder
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel! Goede service, goede bediening en super lekker eten. Sfeer was erg goed en het voelde heel knus aan. We hebben niet eens gebruik gemaakt van de wellness vanwege het lekkere weer. Ontbijt was ook erg lekker. Kamers mooi ruim opgezet.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Hotel en haar gastvrouwen en heren, was een goede of liever gezegd een uitstekende ervaring. Mooie kamer en heerlijk ligbad. Leuk ook de attentie op het kussen en het likeurtje wat we mochten ontvangen.. ontbijt en diner was prima en gewoon goed. Leuk ook om te zien hoe de parachutisten uit de lucht vielen. Kortom prima verblijf en ook een uitstekende behandeling gehad in de beautysalon.

Kamertip: Bezoek zeker de koog. Geweldige plaats voor het ultieme vakantiegevoel.
Datum van verblijf: september 2021