Gratis annuleren tot 10-12-21
PricelineUS$ 113
eDreamsUS$ 113
TravelocityUS$ 165
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Hotel en haar gastvrouwen en heren, was een goede of liever gezegd een uitstekende ervaring. Mooie kamer en heerlijk ligbad. Leuk ook de attentie op het kussen en het likeurtje wat we mochten ontvangen.. ontbijt en diner was prima en gewoon goed. Leuk ook om te zien hoe de parachutisten uit de lucht vielen. Kortom prima verblijf en ook een uitstekende behandeling gehad in de beautysalon.

Kamertip: Bezoek zeker de koog. Geweldige plaats voor het ultieme vakantiegevoel.
Beoordeeld op 11 september 2021

Het personeel is zo ontzettend vriendelijk, heel behulpzaam en het hotel is prachtig! Enige minpuntjes vinden wij is dat het echt heeeeel erg gehorig is doordat er alleen maar gebruik gemaakt is van voorzetwanden tussen de kamers dus je kunt echt de gesprekken van 3 deuren verder luid en duidelijk meekrijgen en als de deuren dichtgaan denk je dat het plafond naar beneden komt. Tweede puntje is dat het toiletpapier keihard is, dit mag voor zo'n luxe hotel wel veranderd worden naar onze mening. Verder is ons verblijf heerlijk geweest met zelfs een zelfgeschreven briefje van de eigenaresse voor ons, superleuk en lief! Over alles wordt uitgebreid uitleg gegeven en het ontbijt was ook zo super verzorgd en lekker! Al met al een heerlijk verblijf gehad en wij komen hier zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Van de vele hotels die we hebben bezocht was dit een van de beste. Alles klopte. Mooie grote kamer, modern sanitair, brandschoon, fantastisch geserveerd ontbijt, een prima keuken en vooral personeel dat wist waar men me bezig was. Zeer klantvriendelijk en professioneel

Kamertip: De reis met de boot naar texel is wel een dingetje. Probeer door de week te reizen.
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fantastische ervaring gehad bij Hotel Texel. Gastvrij en correct personeel. Tevens een keurig netjes hotel, terras en restaurant. Het diner in restaurant Gusta en de super cocktails van de vriendelijke barman maakte de vakantie helemaal af. Ten slotte nog een uitgebreid ontbijtje erbij, al met al een super plekje voor een vakantie en/of weekendje naar Texel!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Ontzettend vriendelijk personeel, een plek waar je helemaal tot rust komt! Mooie kamers, goed ontbijt, en een geweldig restaurant met heerlijke gerechten! Wat een top restaurant! Chapeau voor de gehele staf, jullie doen het super! Wij hebben veel gefietst in Texel. Er is een fijne ruimte om je fiets te stallen en weer op te laden!

Top locatie, wij gaan zeker terug!!

Datum van verblijf: augustus 2021