Jaap M

zeer ruime luxe suites, super gelegen

5,0 van 5 bollen11 jun 2020 beoordeeld
Suite 7 met heel ruim balkon met zicht op - en 10 meter van - het vliegveld.Bubbelbad, en stoomdouche...... Keukentje met alles erop en eraan, (geen kookmogelijkheid), erg goede bedden/matrassen. Fietsen ter plekke aanwezig en te huur (snel geregeld in de verkeerstoren)..... Vriendelijk personeel en heerlijk terras, zeer ruim en coronaproof.... Een aanrader......
Datum van verblijf: juni 2020
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
BOUTIQUE HOTEL TEXEL - MARKANT BOUTIQUE HOTEL MIDDEN OP HET PLATTELAND VAN TEXEL
  • Hotels.com
4.9 km van De Vlijt Airportrestaurant & Studio's
5.2 km van De Vlijt Airportrestaurant & Studio's
5.1 km van De Vlijt Airportrestaurant & Studio's
Aan het strand
Gezellige B en B ' t huis bij Frans en Els' onder de vuurtoren.
7.3 km van De Vlijt Airportrestaurant & Studio's
Meer hotels in De Cocksdorp bekijken
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Net groot appartement, voldoet helemaal.
Prima douche en ook goed bed. Wel erg donker in de omgeving buiten en ook niets te doen.
Verder ook fijn dat voor de eerste dag er koffie aanwezig is.
Het rook wel iets muf.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Mooie ruime studio’s, grote bad kamer, jammer dat de stoomdouche niet werkzaam was.slaapkamer ruim en comfortabel omdat er airco aanwezig is.
Jammer dat je toch niet iets kan koken. Inchecken ging prima, geen lift aanwezig 2 trappen om naar de verdieping te komen. Is dus niet geschikt voor mindervalide.
Alles was schoon en voldoende handdoeken. Servies was minimaal.
Restaurant/bar ging om 15;00 uur dicht bij gebrek aan voldoende gasten en bezoekers, en dat in de vakantie.. Uitzicht over vliegveld is geweldig, opstijgen en landen van de parachutisten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 mei 2018

Dit hotel is overgenomen en sindsdien niet meer zoals voorheen.
Bij het inchecken al een discussie over de reservering. De suite die voor ons gereserveerd was, bleek opeens bezet te zijn. Reden, we hebben een ander reseveringssyteem....ja dag, zo ken ik er nog wel een paar!!
Ontbijt niet meer zoals voorheen in de suite, maar in het 'restaurant'. Nou ja, het is meer een kantine. Het heeft geen uitstraling en is verre van schoon!
Ook worden de gasten misleid omdat de naam van de vorige manager nog steeds in het handleidingsboek vermeld staat met naam en telefoonnummer. Zelfs het mobile nummer wordt vermeld. Geen nummer te vinden van de huidige manager of het aanspreekpunt. Ook worden de suites niet iedere dag schoon gemaakt. Wel schone handdoeken. We hebben dit hotel tientallen keren met plezier bezocht, maar dit bezoek was echt de laatste keer.
Wat zijn we al die jaren verwend geworden door de vorige manager. Dat was pas een manager die echt alles voor zijn gasten over had. Niets was te veel. Maar dat is nu compleet anders geworden in negatieve zin! Heel erg jammer! Wij gaan op zoek naar een andere locatie op texel.

Kamertip: Mooi uitzicht op het vliegveldje
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Ruime comfortabele suite (02), feitelijk een appartement. Van alles voorzien, ook een keuken. Ontbijt wordt voor je geregeld. Mooie badkamer en apart toilet. Gelegen naast het vliegveld met een gezellige drukte. Doen !

Datum van verblijf: september 2017
Walter S, General Manager van De Vlijt Airportrestaurant & Studio's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Hartelijk dank dat u de moeite nam, om een mooie recensie te schrijven. Wij waarderen dit ten zeerste.

Beoordeeld op 10 augustus 2017

Het was een zeer fijn verblijf. Er was aandacht voor ons. We zijn zeer ontspannen teruggekeerd. Het uitgebreide ontbijt was een heel goed begin van de dag. De omgeving is ook rustig en landelijk, hebben heerlijk gewandeld in natuurgebied de slufter.

Datum van verblijf: augustus 2017
Walter S, General Manager van De Vlijt Airportrestaurant & Studio's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017

Wat fijn om te horen, dat u het zo naar uw zin had, wij kunnen niet iedereen naar hun zin maken, maar doen wel onze uiterste best hiervoor.