“Gezellig lekker eten”
Beoordeling van Eetcafe De Rog

Eetcafe De Rog
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in De Cocksdorp
Keukens: Europees, Nederlands, Pub-restaurant
Beschrijving: Velen weten de weg naar het knusse De Rog te vinden. In het midden van de Kikkertstraat, de hoofdstraat van De Cocksdorp, ligt het onopvallende Eetcafé de Rog. 's Zomers een gezellig terras aan de dorpsstraat en achter een terras op een prachtig natuurgebied waarop beiden volop gegeten en gedronken wordt. In het hoogseizoen is er vaak iets te doen, zoals bijvoorbeeld de Durpermarkt, live muziek en themafeestjes. Bekijk eens onze agenda. Ben je eenmaal binnen, dan wordt je gastvrij en gemoedelijk ontvangen door Petra en medewerkers. Heerlijk eten aan tafel of aan de bar, het kan en mag allemaal. Elke dag serveren we diverse specials, variaties zijn er vooraf bij de soep, in de vegatarische gerechten en de ene dag vis, en de andere dag vlees. Dat allemaal buiten onze normale kaart om waar ook genoeg te kiezen valt. Anders helpen we u hier graag bij, zo ook bij onze uitgebreide wijnkaart. En natuurlijk hebben we seizoensgebonden gerechten als asperges met ham of zalm. Die laatste roken we overigens zelf en ook onze overheerlijke snert is niet te missen, maar dan wel alleen in de winter. Een goede reden om ook dan eens langs te komen. Maar, voorkom teleurstelling en reserveer wel op tijd. Want het komt toch nog vaak voor dat we helaas mensen naar huis moeten sturen met een lege maag. Zeker in de weekenden! Genoeg over ons, u moet het zelf maar ervaren. Bent u in de buurt, kom gerust eens langs...
4 weken geleden beoordeeld

+ gezellig bruin café
+ eten is erg lekker
+ personeel is vriendelijk

- weinig inzicht wat betreft plaatsen + eten aanslaan.
We hebben gereserveerd en krijgen een tafel bij de wc's. Niet de plek die je wilt bij een reservering. A la als het vol gereserveerd is maar dat was het niet. We konden gelukkig verplaatsen naar een andere tafel.
Er kwam een grote groep later dan ons binnen. Jammer dat we met alles achter liepen op de grote groep waardoor we langer moesten wachten... Grote groep kreeg eerst de broodjes.. wij moesten langer wachten. Alsook op de hoofdgerechten. Met kleine kinderen is dat niet handig.

Verder zou ik hier zeker terugkomen het lekkere eten en vriendelijke personeel weegt op tegen de minpunten.

Datum van bezoek: juni 2024
    • Sfeer

31 mei 2024 beoordeeld

Heel gezellig eetcafé, ongedwongen sfeer en leuke kaart zeer aardig en deskundig personeel. Hoge kwaliteit gerechten

Datum van bezoek: mei 2024
    • Sfeer
24 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Bruin café met gemoedelijke sfeer, waar gelukkig de bekerfinale op het scherm te zien was. Vriendelijk personeel. Mijn neven (echte carnivoren) vonden de spareribs de beste die ze ooit gehad hadden. Op de burgers zat een heel pittige saus, waardoor dit niet meer lekker was. Smaak verschilt natuurlijk, maar dit had duidelijker op het menu moeten staan.
Al met al positief en een goed adres voor een dinner.

Datum van bezoek: april 2024
16 mei 2024 beoordeeld

Wij komen er al jaren, gezellig, ongedwongen, aardige bediening en heerlijk eten! Ze zijn van eigenaar geswitched maar de kwaliteit is nog steeds prima, en nig even gezellig.!

Datum van bezoek: mei 2024
21 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijkheid, attend en service.
Nemen de tijd ondanks de drukte.
Ondanks drukte konden wij eten op het buitenterras

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die Eetcafe De Rog bekeken, bekeken ook

In Eetcafe De Rog geweest? Deel je ervaringen!