“Gezellig smikkelen”
Beoordeling van Eetcafe De Rog

Eetcafe De Rog
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in De Cocksdorp
Keukens: Europees, Nederlands, Pub-restaurant
Beschrijving: Velen weten de weg naar het knusse De Rog te vinden. In het midden van de Kikkertstraat, de hoofdstraat van De Cocksdorp, ligt het onopvallende Eetcafé de Rog. 's Zomers een gezellig terras aan de dorpsstraat en achter een terras op een prachtig natuurgebied waarop beiden volop gegeten en gedronken wordt. In het hoogseizoen is er vaak iets te doen, zoals bijvoorbeeld de Durpermarkt, live muziek en themafeestjes. Bekijk eens onze agenda. Ben je eenmaal binnen, dan wordt je gastvrij en gemoedelijk ontvangen door Petra en medewerkers. Heerlijk eten aan tafel of aan de bar, het kan en mag allemaal. Elke dag serveren we diverse specials, variaties zijn er vooraf bij de soep, in de vegatarische gerechten en de ene dag vis, en de andere dag vlees. Dat allemaal buiten onze normale kaart om waar ook genoeg te kiezen valt. Anders helpen we u hier graag bij, zo ook bij onze uitgebreide wijnkaart. En natuurlijk hebben we seizoensgebonden gerechten als asperges met ham of zalm. Die laatste roken we overigens zelf en ook onze overheerlijke snert is niet te missen, maar dan wel alleen in de winter. Een goede reden om ook dan eens langs te komen. Maar, voorkom teleurstelling en reserveer wel op tijd. Want het komt toch nog vaak voor dat we helaas mensen naar huis moeten sturen met een lege maag. Zeker in de weekenden! Genoeg over ons, u moet het zelf maar ervaren. Bent u in de buurt, kom gerust eens langs...
4 weken geleden beoordeeld

Wij komen er al jaren, gezellig, ongedwongen, aardige bediening en heerlijk eten! Ze zijn van eigenaar geswitched maar de kwaliteit is nog steeds prima, en nig even gezellig.!

Datum van bezoek: mei 2024

21 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijkheid, attend en service.
Nemen de tijd ondanks de drukte.
Ondanks drukte konden wij eten op het buitenterras

Datum van bezoek: juni 2023
29 januari 2024 beoordeeld

Ik had gehoord dat de Rog was verkocht en hier zijn mijn vrouw en ik veel geweest dus dat was even een tegenvaller. Op deze site had ik geen goede review gelezen maar je moet het zelf uitproberen wil je er iets zinnigs over kunnen zeggen. Wij hebben een heerlijk voor- en hoofdgerecht gehad en er was helemaal niets mis mee. De volgende keer op Texel ga ik zeker weer

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
3 december 2023 beoordeeld

N.a.v. positieve reviews hier gereserveerd. Maar wat een teleurstelling. Veel geld voor slecht eten. De wil is er wel maar de kok moet nog veel leren mbt glutenvrij. Broodje vega hamburger werd geserveerd op 2 boterhammen, tomaat/burger/gebakken ui en weer 2 boterhammen. Dit is niet restaurant waardig , en dat voor 21 euro. Begreep later dat dit restaurant 1 week geleden is overgenomen en de reviews dus niet van toepassing op nw kok.

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer
4 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer bij binnenkomst. Waren tikkie eerder dan we hadden gereserveerd, maar konden meteen aan tafel. Vlotte bediening maar met aandacht voor de klant. Eten dik in orde, hoeveelheid en kwaliteit!

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Eetcafe De Rog bekeken, bekeken ook

In Eetcafe De Rog geweest? Deel je ervaringen!