“Grote teleurstelling ”
Beoordeling van Eetcafe De Rog

Eetcafe De Rog
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in De Cocksdorp
Keukens: Europees, Nederlands, Pub-restaurant
Beschrijving: Velen weten de weg naar het knusse De Rog te vinden. In het midden van de Kikkertstraat, de hoofdstraat van De Cocksdorp, ligt het onopvallende Eetcafé de Rog. 's Zomers een gezellig terras aan de dorpsstraat en achter een terras op een prachtig natuurgebied waarop beiden volop gegeten en gedronken wordt. In het hoogseizoen is er vaak iets te doen, zoals bijvoorbeeld de Durpermarkt, live muziek en themafeestjes. Bekijk eens onze agenda. Ben je eenmaal binnen, dan wordt je gastvrij en gemoedelijk ontvangen door Petra en medewerkers. Heerlijk eten aan tafel of aan de bar, het kan en mag allemaal. Elke dag serveren we diverse specials, variaties zijn er vooraf bij de soep, in de vegatarische gerechten en de ene dag vis, en de andere dag vlees. Dat allemaal buiten onze normale kaart om waar ook genoeg te kiezen valt. Anders helpen we u hier graag bij, zo ook bij onze uitgebreide wijnkaart. En natuurlijk hebben we seizoensgebonden gerechten als asperges met ham of zalm. Die laatste roken we overigens zelf en ook onze overheerlijke snert is niet te missen, maar dan wel alleen in de winter. Een goede reden om ook dan eens langs te komen. Maar, voorkom teleurstelling en reserveer wel op tijd. Want het komt toch nog vaak voor dat we helaas mensen naar huis moeten sturen met een lege maag. Zeker in de weekenden! Genoeg over ons, u moet het zelf maar ervaren. Bent u in de buurt, kom gerust eens langs...
3 december 2023 beoordeeld

N.a.v. positieve reviews hier gereserveerd. Maar wat een teleurstelling. Veel geld voor slecht eten. De wil is er wel maar de kok moet nog veel leren mbt glutenvrij. Broodje vega hamburger werd geserveerd op 2 boterhammen, tomaat/burger/gebakken ui en weer 2 boterhammen. Dit is niet restaurant waardig , en dat voor 21 euro. Begreep later dat dit restaurant 1 week geleden is overgenomen en de reviews dus niet van toepassing op nw kok.

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer

4 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer bij binnenkomst. Waren tikkie eerder dan we hadden gereserveerd, maar konden meteen aan tafel. Vlotte bediening maar met aandacht voor de klant. Eten dik in orde, hoeveelheid en kwaliteit!

Datum van bezoek: augustus 2023
17 mei 2023 beoordeeld

Zeer gezellig eetcafé. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. Kortom top!!
Ook de kaart is uitstekend gevarieerd

Datum van bezoek: mei 2023
24 maart 2023 beoordeeld

Slecht, kregen het hoofdgerecht, na een foutje na een uur, na excuses zouden we gratis koffie krijgen, maar na een half uur op de koffie wachten hielden we het voor gezien. Het eten was weinig en duur, ik kom hier nooit meer terug. Bah en geen reactie toen we maar weggingen zonder koffie, met een pittige rekening.

Datum van bezoek: maart 2023
20 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een korte trip naar Texel heerlijk gegeten in eetcafé De Rog. Zeer vriendelijke bediening. Eten was fantastisch. Goed klaar gemaakt vlees, naar wens van de klant, met verse groenten en frietjes. Buiten de kaart om ook heerlijke dag menu's. Die zijn ook zeker aan te raden. Kortom, ben je op Texel en zit je in de buurt van de Cocksdorp loop eens binnen bij de Rog.

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Eetcafe De Rog bekeken, bekeken ook

In Eetcafe De Rog geweest? Deel je ervaringen!