“Lekker en gezellig”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten en de ambiance is gezellig! Personeel is vriendelijk en alert. Kortom een aanrader.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier meerdere keren gelunched en het was elke keer een plezier. Het eten is goed en je hebt een ruime keus. De bediening is erg vriendelijk en je zit er echt geweldig.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in strandpavilion Noordkaap, lekker gegeten tegen een acceptabele prijs. Een plek om nog een terug te komen.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten vh uitzicht; vriendelijke en snelle bediening. Na 2 pannenkoeken, een lekkere uitsmijter en een overvloedig juttersplankje zijn we voldaan naar de volgende activiteit gegaan!

13 mei 2018 beoordeeld

Dit strandpaviljoen heeft een ruimtelijke opzet en een relaxte sfeer. Menukaart is prima - we hebben genoten van een heerlijke lunch. Door de grootte is het niet altijd even makkelijk om de aandacht van het personeel te krijgen

Reizigers die Strandpaviljoen Kaap Noord bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Kaap Noord geweest? Deel je ervaringen!