“Smaak explosie!”
Beoordeling van Restaurant Kooger

Restaurant Kooger
Geclassificeerd als nr. 6 van 30 Restaurants in De Cocksdorp
Prijsklasse: € 10 - € 49
Beschrijving: Wij zijn wegens een wijziging van ons concept naar een ''streetfood concept'' gesloten tot 1 Juni 2023
20 april 2024 beoordeeld

Wat hebben wij hier lekker gegeten, beide voor 4 gangen diner gegaan, voor elk gerecht lieten we ons verassen door de chef. Stuk voor stuk bijzondere en heerlijke gerechten, met zoveel smaak. Bij elk gerecht hebben we elkaar aan gekeken wat voor smaak explosie je mond binnenkwam.
Het eten was fantastisch!! Maar ook de bediening zo aardig, snel, scherp. Wij hebben hier echt een heerlijke avond beleefd. Bedankt

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

10 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf buiten lijkt het niet zo uitnodigend, maar binnen ziet het er sfeervol uit. Wij hadden een drie en vier gangen verrassing diner. Een vis en een vlees. Erg lekker. Goede bediening.

Datum van bezoek: april 2024
8 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We kenden de kok al van de heerlijke afhaal gerechten. Maar ook op locatie heerlijk gegeten. Verrassende oosterse gerechten, plezierige bediening. Dit restaurant moet zijn naam op deze locatie nog vestigen maar dat gaat lukken. Kwalitatief goed, de moeite van de rit absoluut waard. Tot gauw weer!

Datum van bezoek: maart 2024
28 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing je verwacht het niet als je door de eerste deur naar binnen stapt maar wat lekker gegeten een echte topchef de bediening ook super aardig. Advies laat je verrassen met een verrassingsdiner toppie

Datum van bezoek: december 2023
27 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Jonge jonge wat kan die Jordy koken fantastisch gegeten een verrassing 3 gangen menu gekozen en dat was zeker een verrassing in een woord super een echte aanrader

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Restaurant Kooger bekeken, bekeken ook

In Restaurant Kooger geweest? Deel je ervaringen!