Anne
Amerongen, Nederland

Uitstekend klein hotel

5,0 van 5 bollen18 mrt 2024 beoordeeld
Een bijzonder prettige ervaring. Allereerst de kamer. Wij sliepen in de tuinkamer. Prima kamer, schoon en goed ingericht. Uitstekend bed. Zitje aanwezig. Badkamer netjes, modern en schoon. Heerlijk stil ''s nachts.
Prettige huiskamer voor algemeen gebruik. Uitstekend ontbijt. Wat we vooral prettig vonden was de kleinschaligheid. Gemoedelijke eigenaar. Dit was ons tweede verblijf en als we weer op het eiland moeten zijn, zullen we hier zeker weer boeken.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Boek zeker één van de tuinkamers. Heerlijk rustig.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
0.7 km van Hotel Het Anker Van Texel
Receptie en souvenirshop op Vakantiepark De Krim
1.0 km van Hotel Het Anker Van Texel
Gratis parkeren
BOUTIQUE HOTEL TEXEL - MARKANT BOUTIQUE HOTEL MIDDEN OP HET PLATTELAND VAN TEXEL
  • ZenHotels.com
Geen aanbetaling vereist
6.7 km van Hotel Het Anker Van Texel
Meer hotels in De Cocksdorp bekijken
Beoordeeld op 13 september 2023

Prima schone kamer, alles aanwezig wat je op een kamer mag verwachten Een fantastische uitgebreid ontbijt met verse producten
fijne gastheer en gastvrouw.
Een aanrader als je in cocksdorp wilt overnachten

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 augustus 2023

Heerlijk gastvrij hotel , ouderwetse gezelligheid in een heerlijk klein dorp vlakbij prachtige natuur en de Waddenzee, heerlijk bed en verrukkelijk ontbijt , dank Marco en Caroline en tot de volgende keer! Vriendelijke groet van Karin uit Amsterdam

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 juni 2023

Super aardig en gastvrij ontvangst. Uitstekend ontbijt. Fijne rustige en zeer schone kamer met prima bed. Plezierig contact met de eigenaren. Sfeervolle zithoek waar koffie/thee gratis is en een drankje tegen redelijke prijzen gebruikt kan worden. Ook de tuin met uitzicht op natuurgebied met broedende lepelaar was fantastisch.
Dank voor de fijne dagen!

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 24 mei 2023

Als ik zeg dat ik bij een volgend bezoek aan Texel hier zeker terug wil komen, zegt dat denk ik wel genoeg. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Schone kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en belangstellend personeel. Gezellige openbare ruimte waar je van alle faciliteiten gebruik mag maken. In één woord fantastisch !!!
Groeten van Henny Blankestein

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 mei 2023

Wat een leuk hotel!
Van buiten gewoon een rijtje huizen zoals dat hoort in een dorp.
Achter de gevel is het heel mooi verbouwd met 10 hotelkamers.
Keurig schone kamer hadden we.
Biertje gedronken in de tuin achter met mooi uitzicht.
Twee Kiekendieven en twee Buizerds ruziënde met elkaar in de lucht, prachtig!
Echt een aanrader, bedankt Caroline en Marco.

Datum van verblijf: mei 2023