Canarias12
Someren, Nederland

Keer op keer een heerlijk verblijf in de duinen van Texel.

Beoordeling van Landal Sluftervallei
4,0 van 5 bollen3 feb 2024 beoordeeld
Reeds vele jaren zijn wij (meestal in januari) te gast in dit prachtig in de duinen van Texel gelegen park.
De 6-persoons bungalow (6C) die we de laatste jaren op voorkeur boeken voor 1,5 week heeft een heerlijk uitzicht op de omgeving en is voor twee personen en soms één of twee extra gasten (voor enkele dagen) een prima verblijf dat goed wordt onderhouden.
Gelukkig treffen we het ieder jaar weer dat de bungalow redelijk goed is schoongemaakt.
Door de goede informatie die Landal GreenParks op internet heeft gezet weet je voordat je boekt tenminste ook wat je kunt verwachten van de bungalow zelf en de verdere faciliteiten in het park.
Bij een dergelijk groot park met zo veel mensen die daar werken gaat natuurlijk wel eens iets fout, of anders dan je verwacht. Gelukkig wordt daar in goed overleg meestal wel een oplossing voor gevonden.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Bereid je goed voor op een vakantie door alle informatie goed te lezen. Dan kom je niet voor...
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Landal Sluftervallei
Restaurant
1.7 km van Landal Sluftervallei
Gratis parkeren
BOUTIQUE HOTEL TEXEL - MARKANT BOUTIQUE HOTEL MIDDEN OP HET PLATTELAND VAN TEXEL
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
6.0 km van Landal Sluftervallei
7.5 km van Landal Sluftervallei
Gratis parkeren
kamer begane grond achterzijde van het hotel
7.8 km van Landal Sluftervallei
Word beloond met One Key
7.8 km van Landal Sluftervallei
Aan het strand
Meer hotels in De Cocksdorp bekijken
Beoordeeld op 20 januari 2024

Locatie is top. Bungalow was niet schoon. Hij was vies.

16:00 uur inchecken te laat. Bij boeking is dit niet meteen duidelijk, wat waarschijnlijk ook de bedoeling is?
Scherm in restaurant waarop je kan zien wanneer je bungalow gereed is lijkt klantvriendelijk, maar blijkt een verdien model voor de bar omzet van Landal. Dit ten koste van de enthousiaste vakantie ganger.

Wij waren met ons tweeen in een 6 persoons bungalow, 55m2 maar als wij daadwerkelijk met ons zessen waren geweest in deze ruimte, was ik voor 17:00 terug geweest in Den Helder.

Kamertip: Als U van schoonmaken houdt is dit de perfecte bungalow! De ruimte voor de stofzuiger is groter dan de badkamer. Kom niet eerder dan 16:00
Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 2 november 2023

Prima park met genoeg faciliteiten. Echter was de bungalow erg vies. Er lagen nog vieze sokken onder het bed, haren + schimmel in de badkamer, vuile vaat in de vaatwasser, vieze magnetron. En verder was alles stoffig.
Ook was ons niet duidelijk dat er geen thee- en handdoek was voor in de keuken. Bij navraag kostte dit €7,50! voor 1 thee- en handdoek.

Kamertip: Zoek een ander park.
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 18 september 2023

Mooi park en een goede ligging. Het huisje daarentegen was erg vies en sober! Bij aankomst was het beddengoed vies, lag er overal stof, zand en haren. De koelkast stonk enorm, dit kwam doordat er iets had gelekt en niet was schoongemaakt! Verder was de badkamer erg klein voor een 8-persoons huisje. Ook was de badkamer niet schoon en vol met schimmel.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 1 september 2023

Ligging is perfect! Huisje zelf was leuk en knus ingericht, echter was het ontzettend vies! Dode pissebedden naast het bed etc. oven met nog de etensresten erin. Kwam iemand langs heeft alleen de kamer van de pissebedden gestofzuigd en nieuwe ovenplaat gegeven maar rest laten zitten (en de pissebedden lagen er nog). Kwamen met onze dochter van 15 weken oud, bedje was kapot kregen een nieuwe met matras wat veelste klein was. Nu rolt ze nog niet door het bed, maar niet echt veilig. Kregen voor de moeite een diner bon van 20 euro, pizza’s zijn rond de 15 euro dus dan moet je zelfs geld bij leggen. Badkamer vol schimmel, en voor 1 week krijg je 1 handdoek. Zwembad prima maar heel koud water dus na paar minuten weer moeten vertrekken. Verwarming deed het niet. Personeel van de receptie niet vriendelijk, wel het personeel in het restaurant en de winkel! Voor dit geld nooit meer.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 16 juli 2023 via mobiele applicatie

We hebben een goede tijd gehad en de kinderen vonden het leuk. We hadden een ouder huisje, geschakeld, waarbij de radiator in de douche verroest was. Verder wel zaken vernieuwd maar niks vergeleken bij de boerderijtjes.

Zwembad is verouderd, vies en had haren in de putjes liggen. Mn kinderen gingen beide de dag erna aan de race en gok dat het daarvan kwam. Wasbakken in restaurant waren vies al voor dat het geopend was. Daarnaast wilden we om 1150 een kop koffie bestellen maar restaurant ging pas om 1200 open dus kon niet..

We hadden een prima verblijf, entertainment leuk geregeld maar service kan veel beter en moet echt vaker worden schoongemaakt, zeker in het hoogseizoen. Omgeving en locatie van het park zijn wel perfect.

Datum van verblijf: juli 2023