Beoordeeld op 20 mei 2019

Kleine kamers, matig onderhouden. Gevaarlijke elektrische aansluitingen. Kamer 25 ligt aan een 2m2 balkon waar een andere kamer ook gebruik van kan maken. Werd nu gebruikt om te drinken, wiet roken. De balkondeur is de enige ventilatie. Verhuist naar kamer 8. Als er in de naast gelegen centrale keuken wordt gekookt of gebakken komt de geur via het ventilatie systeem de hotelkamer in.

Kamertip: Go somewhere else
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Niet mijn vrouw, maar ik heb onderstaande beoordeling geschreven, maar op het account van mijn vrouw. Logisch, zij heeft de boeking gereserveerd en ontving ook de mogelijkheid om een beoordeling te geven. Ter plaatse was niets te bespreken met uitchecken om de doodeenvoudige reden dat deze dame geen Nederlands of Engels sprak....

De reactie van het hotel slaat compleet de plank mis, omdat een vierpersoons kamer aanbieden voor €55,00 nog niet betekent dat deze dan vues, stoffig en met spinnenwebben mag zijn. Het feit dat ik deze kamer alleen nog kon boeken in deze omgeving op de dag zelf, zegt ook genoeg.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 september 2017

Trudy regelt alles van ontbijt tot en met de late borrel. Je kunt haar precies een ontbijt op maat laten maken. Ze spreekt vloeiend diverse talen en niets ia haar teveel. Simpele kamer met douche met een overvloed aan stopcontacten.

Kamertip: Vraag een rustige kamer aan de achterkant.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Ik had dit hotel op het laatste moment geboekt en er was nog een kamer vrij. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Zo mocht ik bij uitzondering mijn fiets in de hal van het hotel zetten. Ook kon ik voor een alleszins redelijke prijs het avonddiner gebruiken. De sfeer was gezellig, heerlijk geslapen en ook het ontbijt was helemaal goed!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Basis hotel voor een schappelijke prijs. Links en rechts doet het wat oud aan maar overall voldoende. Vriendelijke staf, prima ontbijt. Goed hotel voor een basis overnachting. Vrij parkeren in de ongeving can het hotel. Op korte afstand van Bloemendaal en Zandvoort dus mooie gelegenheid om nog even het strand te bewandelen en bij de strandtentjes wat eten.

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde alleen