22 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Basis hotel voor een schappelijke prijs. Links en rechts doet het wat oud aan maar overall voldoende. Vriendelijke staf, prima ontbijt. Goed hotel voor een basis overnachting. Vrij parkeren in de ongeving can het hotel. Op korte afstand van Bloemendaal en Zandvoort dus mooie gelegenheid om nog even het strand te bewandelen en bij de strandtentjes wat eten.

Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
2 augustus 2015 beoordeeld

Al bij het haastig boeken i.v.m ziekenhuisopname zoon in Beverwijk werd de meest "rolstoeltoegankelijke" ( zie opmerkingen ) kamer 18 voor ons omgeruild. Top !
Tijdens ons verblijf ( 3 nachten) was steeds aandacht voor ons en toestand van zoon, werden we o..veral bij geholpen( o.a koffers, koffie halen door de man met de liefste glimlach :- ))) en ondanks grote drukte van veelal buitenlandse toeristen( die eigenares Trudy net zo gemakkelijk in Engels ,Frans, Italiaans of Duits te woord staat :- ) was er aandacht voor iedereen tussen het vele werk door, dat met weinig mensen wordt gedaan. En dat het Hotel wat gedateerd is ingericht ?? Maakte ons niks uit, want het was schoon !! Er is gratis koffie& thee op je kamer ( krijg je meestal alleen maar bij dure Hotelkamers),er staat een PC, hangt een TV en zelfs standaard voor koffer en een butler voor je mooie pak op uit te hangen . Geweldig toch !
Wat ons betreft zullen we dit hotel ondanks voor ons wat onhandige douchen zeker weer boeken wanneer er familieomstandigheden zijn en dan bedoelen we natuurlijk : Een feestje !! ;- )))

Kamertip: Een (te) grote rolstoel kan niet in de lift.Kun je niet met een looprekje lopen ?Kun je niet douchen !Draaicirkel onmogelijk
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
7 juli 2014 beoordeeld

Hier 1 nacht geslapen. de kamer op zich is best ruim en voorzien van vele gemakken. Echter er zijn grote tegenstrijdigheden: er wordt gezegd dat de wijn op de kamer 10,-- kost, maar op het papiertje bij de fles stat 9,--. Verander dat. Het onderlaken van het bed is voorzien van een plastic laag. Dit is echt vreselijk om op te slapen. Lijkt net of ik een luier om heb.
De toegangsdeur sluit erg slecht. Moet wel drie keer drukken voor deze eindelijk in het slot valt.
Badkamer: Mag wel eens echt schoon worden gemaakt: kijk dan ook eens bovenop het kastje boven de wastafel. Dikke laag stof. De tegels boven het bad mogen ook wel eens schoongemaakt worden. De föhn bleek uit elkaar te vallen en de elektradraden lagen hierbij bloot. Echt levensgevaarlijk.
Het geheel is smoezelig en niet echt schoon.
Alom op zich best een goede kamer, maar men laat het onderhoud en schoonmaak op zijn beloop. Moet echt anders.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
1 september 2013 beoordeeld

Twee nachten gelogeerd in het hotel,overvolle kamer,rommelig,ouderwets ingerichte en onverzorgde kamer,gordijnen hangen los.Oude,doorzakkende bedden,handdoeken versleten.Matrassen en dozen in de gang,slecht georganiseerd ontbijt, broodjes niet klaar,iedereen op elkaar gepakt in de ontbijtruimte,personeel dat geen nederlands spreekt,alleen zeer gebrekkig engels.
Personeel aan receptie was wel vriendelijk en behulpzaam.
Dit was zeker een éénmalig bezoek !!!!!

Kamertip: kies misschien een ander hotel!!!!!
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
12 oktober 2012 beoordeeld

Dit kleinere hotel heeft goede en schone kamers en een knusse vriendelijke sfeer een knap ontbijt buffet en de service is fantastisch.
Het ligt aan de rand van dorp Santpoort , dicht bij de uitvalswegen en strand, Haarlem,IJmuiden en Amsterdam zijn op een steenworp afstand te bereiken.
Dus een echte aanrader voor en ieder die er even lekker uit wil voor een heel betaalbaar prijsje.

Verbleef: november 2011, reisde voor zaken