2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 20-08-22
PricelineUS$ 189
Hotels.comUS$ 189
Agoda.comUS$ 191
Beoordeeld op 20 juni 2022

Het runnen van een hotel op dit hoge niveau vraagt veel aandacht, mankracht, inzet en échte interesse. Ontbijt en diner van goede kwaliteit echter een fles niet gekoeld kraanwater voor € 5,60 op de dinerrekening vind ik een vorm van oplichting. Ook vraagt de tuin veel meer aandacht, niet gemaaid gras waarbij de buxusmot heel goed haar/ zijn werk heeft gedaan.

Datum van verblijf: juni 2022
Amber Timmers, Marketing van Landgoed Duin & Kruidberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2022

Geachte Quest603979,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het achterlaten van een beoordeling.
Wij streven continu naar verbetering en nemen uw feedback uiterst serieus.

Goed om te horen dat het ontbijt en het diner naar wens zijn geweest. Wij hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

Beoordeeld op 17 juni 2022

Kamer viel tegen: stoffig
Buiten, verdieping lager een enorme ruimte met machines, die 24 uur herrie afgeven. Raam openzetten was daardoor niet mogelijk. Kamer was continu tegen den30 graden en de airco werkte niet. Kortom: veel te warm + veel herrie + geen raam open = alle ingrediënten voor een slechte nachtrust! Uitzicht kamer was op een aantal muren….

Datum van verblijf: juni 2022
Amber Timmers, Marketing van Landgoed Duin & Kruidberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Geachte naam gast,

Allereerst willen wij u bedanken voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Wij streven ernaar om onze service te blijven verbeteren. Graag komen wij met u in contact om de situatie te bespreken en om dit voorval in de toekomst te voorkomen. Hierom vraag ik u om ons te contacteren via reserveringen@duin-kruidberg.nl.

In afwachting van uw reactie.

Beoordeeld op 16 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben in voorgaande jaren in Duin en Kruidberg geslapen, en wilden op een normale doordeweekse dag tijdens een lange wandeling in de omgeving, een borreltje drinken op t terras. We Werden gewoon weg gestuurd terwijl t terras half leeg was. Reden van de Serveerster: alleen de hotelgasten werden bediend. T gaat ze blijkbaar errrrug goed dat ze op die manier kunnen opereren. Ik vond t ronduit belachelijk! Ga er ook nooit meer heen! Arrogante boel daar zeg.

Kamertip: Avoid Duin en Kruidberg je bent niet welkom

Geachte naam gast,

In afwachting van uw reactie.

Beoordeeld op 16 juni 2022

Prachtige locatie in een hele mooie omgeving. Cadeau gehad van onze kinderen. Het interieur heeft potentieel, maar vraagt een investering in het onderhoud (modernisering). De keuken is meer dan complimenten waard. Terras is top!

Geachte EiteWolfis,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven over Landgoed Duin & Kruidberg. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf op dé Buitenplaats van Amsterdam. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen op ons Landgoed.

Beoordeeld op 11 juni 2022

Wij bleven overnachten van dinsdag tot donderdag. We hebben ontzettend genoten van het landhuis zelf (in een deluxe kamer), gewandeld in de tuin en het bos rondom het landgoed, heel fijn ook om met de auto binnen 15min. aan het strand van Bloemendaal te zijn, heerlijk gegeten, ontbijt was het lekkerste ontbijt ooit! De loungebar s'avonds is gezellig en heeft heerlijke cocktails op de kaart en er zijn ook lekkere alcoholvrije biertjes buiten de kaart. Het personeel is zeer hulpvol, vriendelijk en professioneel. Geweldige ervaring en ontspannen naar huis!

Datum van verblijf: juni 2022
Amber Timmers, Marketing van Landgoed Duin & Kruidberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Geachte mariekeder00y,

Blij zijn wij om te horen dat u met veel plezier bij Landgoed Duin & Kruidberg heeft gedineerd en geslapen. De hartelijke complimenten over het personeel gaan wij met onze collega’s delen. Wij kijken uit naar uw volgende verblijf op dé Buitenplaats van Amsterdam.