Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 150
Hotels.comUS$ 150
Beoordeeld op 7 augustus 2021

Locatie is prachtig kamer ook top.
Weinig personeel , te weinig sturing van personeel.
Fiets verhuur mag ook wat aandacht hebben.
Ontbijt is goed geregeld . Lounge mag wat meer oude sfeer hebben.
Goed.

Datum van verblijf: augustus 2021
Amber Timmers, Marketing van Landgoed Duin & Kruidberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste 567nicole,

Hartelijk dank voor uw verblijf en de moeite die u genomen heeft een review achter te laten.

Wij nemen uw feedback intern op en zijn hard bezig om onze enthousiaste nieuwe collega's te trainen, want iedereen verdient een eerlijke kans.

Wij kijken ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 augustus 2021

- heerlijk diner
- uitgebreid ontbijt
- ongezellige patio
- kamer gemiddeld
- niet geschikt voor mensen slecht ter been

Geachte jufmabel,

Ontzettend fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Landgoed Duin & Kruidberg. Juist nu doen wij er alles aan om het voor onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken en het doet ons deugd dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij kijken uit naar uw volgende verblijf op Landgoed Duin & Kruidberg.

Beoordeeld op 6 augustus 2021

zie enquete daar heb ik de goede en minder goede items vermeld.
kamer goed, locatie prima, ontbijt prima, badkamer prima. Personeel heel afstandelijk.
Konden geen à la carte eten.
Kussen om te slapen veel te dik.

Beste heijnjanvier,

hartelijk dank voor het achterlaten van een review en de genomen moeite ook de enquête voor ons in te vullen. wij waarderen dit ten zeerste en nemen uw feedback erg serieus.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, met een a la carte diner indien gewenst.

Beoordeeld op 2 augustus 2021

Uitstekend hotel met fijne grote kamers. Veel service zoals Spa en fitness waar je gratis gebruik mag maken. Alles schoon en netjes, heerlijke omgeving. Het ontbijt is geweldig, heerlijk uitgebreid en alles even heerlijk.

Datum van verblijf: juli 2021
Joy Ruijmgaart, Marketing van Landgoed Duin & Kruidberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Geachte Eva T,

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij dé Buitenplaats van Amsterdam, Landgoed Duin & Kruidberg. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en lovende woorden. Wij hopen u in de toekomst wederom in de watten te kunnen leggen en daarmee te mogen verwelkomen op Landgoed Duin & Kruidberg.

Joy Ruijmgaart
Sales & Marketing Trainee

Beoordeeld op 2 augustus 2021

We hadden deze mini vakantie geboekt om er even helemaal tussenuit te zijn, het was fantastisch!
Wat een prachtige locatie, lekker eten en vriendelijke medewerkers, we komen zeker nog een keertje terug!

Datum van verblijf: juli 2021

Geachte hannekerensink,

Blij zijn wij om te horen dat u met veel plezier bij Landgoed Duin & Kruidberg heeft gedineerd en geslapen. De hartelijke complimenten over het personeel gaan wij met onze collega’s delen. Wij kijken uit naar uw volgende verblijf op dé Buitenplaats van Amsterdam.

Joy Ruijmgaart
Sales & Marketing Trainee