Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Locatie is geweldig. Het gebouw straalt grandeur uit. Inrichting is mooi. Echter dient er iets gedaan te worden aan de logistiek.
De 1,5 meter regel wordt niet gerespecteerd in de ontbijtruimte. Zowel door het personeel als de opstelling van het buffet. Het buffet wordt niet op tijd aangevuld. Wij kwamen om 9.00 uur ontbijten en toen was de yoghurt op, geen brood meer en alleen nog 1 soort kaas. Ook het fruit was op. Er werd niet bijgevuld.
De medewerkers zijn niet klantvriendelijk. Toen ik iemand aan wilde spreken, kreeg ik drie keer te horen: een ogenblikje alstublieft.
Een bestelling op het terras willen plaatsen is ook geen pretje. Na een half uur wachten kwam de ober langs. Op mijn opmerking "ik wil al een poosje iets bestellen" kreeg ik de opmerking: "ik ben er nu toch".....
Het drie dagen gesloten zijn van de branddeuren waarop briefjes dat er een technische storing is, is niet geloofwaardig. De briefjes waren bij verschillende deuren op de grond terecht gekomen en bleven daar liggen....Op de trap heeft ons hele verblijf een gebruikte tissue gelegen.....
De housekeeping niets laten aanvullen op de kamers is begrijpelijk in deze tijden, maar een oplossing hiervoor is toch niet zo moeilijk. Hang elke dag aan de kamerdeur een tasje met schone handdoeken etc. Kleine moeite, groot gebaar! Vraag vervolgens aan de gasten om het tasje te vullen met gebruikte handdoeken en deze op de gang te zetten.

Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Het mooie prachtige landgoed wilden wij graag eens bekijken en meemaken voor een nachtje.
Kamer was in bijgebouw, prima gezellig ingerichte kamers.
Het was mooi weer dus konden buiten op het terras zitten. Er werd meteen door een wat oudere heer in de bediening aangegeven of we niet te ver wilde gaan zitten, anders moest hij zover lopen.. vervolgens half uur later een keer een drankje kunnen bestellen. 2e drankje konden we met moeite weer bestellen want meneer gaf aan wel erg moe te zijn.
Vervolgens bij betaling moesten we hem zoeken. Misschien een idee om meteen je kamernummer door te geven bij bestellen , dan kan je meteen weg.
3 gangendiner zat in het arrangement, was prima eten, maar je moest geen honger hebben, want was erg weinig.
Ontbijt moesten we op vaste tijd doen ivm corona, wij hadden 10 uur aangegeven. Was druk en er waren 2 bufetten,was zeer onduidelijk en alles liep door elkaar heen. Ook erg jammer dat om 10 uur al veel op was en niet meer bijgevuld werd. Matig buffet voor best veel geld.

Beoordeeld op 24 juli 2020

Wat een entourage! Een prachtig gebouw in een heerlijke omgeving, fijne uitvalsbasis voor fietstochten in het Nationaal park Zuid-Kennemerland of voor een dagje Haarlem. Het statige pand en de luxe ingerichte ruimtes als de lobby geven je het gevoel dat je in een buitengewoon chique hotel terecht bent gekomen.

De gewone hotelkamer zijn gevestigd in een later toegevoegde vleugel, bereikbaar via een lange route met verschillende trappetjes (er is een kortere route buitenom). De kamers zijn vrij standaard, gelukkig wel met een Nespresso-apparaat en een koelkastje. Vanwege corona is er zo weinig mogelijk direct contact met kamerpersoneel: zo wordt er de eerste dag na aankomst niet schoongemaakt en moeten eventueel benodigde artikelen bij de receptie worden aangevraagd: ze worden dan bij de kamerdeur neergezet. De bedden zijn aan de zachte kant. Hoewel we het liever wat harder hebben, sliepen we toch goed.

Het ontbijtbuffet is ruim voldoende, met lekker brood, goede koffie, roerei met bacon en worstjes, yoghurts: daar kom je niet tekort. Tijdens ons verblijf was op de tweede ochtend om 8 uur het ontbijtbuffet nog niet helemaal klaar om gasten te ontvangen, terwijl we wel hadden aangegeven dat we om 8 uur zouden komen ontbijten. Daar leek de logistiek niet helemaal op orde.

Als je iets nodig hebt, vraag je dat bij de receptie. Soms moet je daar veel geduld hebben: het kan gebeuren dat er verschillende mensen staan te wachten om geholpen te worden, en er is maar één receptionist. Veel jong personeel, dat echt z'n best doet. Je kunt er fietsen huren en e-bikes. De huurprijs voor een dag is best pittig, voor een dagje e-bike ben je 28 Euro kwijt. Dat is wel veel geld voor een e-bike met slechts één stand.

Minpuntjes zijn dus de lange wachttijd bij de receptie en de hoge huurprijs voor een simpele e-bike. Maar verder hebben we het prima naar ons zin gehad. We komen graag terug!

Kamertip: Bij kamer 707 is een doorgang naar buiten, dan hoef je niet het hele gebouw door
Beoordeeld op 23 juli 2020

De ligging is goed en hotel ziet er prachtig uit aan de buitenkant. Binnen zijn er veel trappen die je allemaal kunt omzeilen door de lift te gebruiken. Je moet een borg betalen van 50 euro per nacht.....
De kamer ziet er goed uit maar door de corona worden ze de eerste dagen niet schoongemaakt. We zijn er 4 dagen geweest waarbij niemand van de "housekeeping "is geweest om de bedden op te maken, handdoeken te wisselen, koffie aan te vullen etc..... en daar betaal je dan zoveel geld voor. Het diner daarintegen was voortreffelijk en voor een goede prijs.

Datum van verblijf: juli 2020
Amber Timmers, Marketing van Landgoed Duin & Kruidberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Geachte bloempje62,

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wij streven ernaar om onze service te blijven verbeteren. Ondanks uw uitgebreide omschrijving zouden wij het erg op prijs stellen als u ons zou willen contacteren via onze receptie (info@duin-kruidberg.nl), om dit voorval in de toekomst te voorkomen.

In afwachting van uw reactie.

Met gastvrije groet,
Amber Timmers - Marketing Coordinator

Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

De locatie is prachtig maar management en service behoeven verbetering: ongeleegde pedaalemmer vorige gasten; corona als reden om de kamers niet schoon te maken(en zelf om nieuwe spullen moeten vragen);
onderbezetting van ontbijtpersoneel,
“ivm corona graag maar éen keer langs het ontbijtbuffet” nb zonder dienblad;
niet-alert personeel,
matige keuze en slecht aangevuld ontbijtbuffet (zeker niet corona-proof); gekookte eieren waren om 9 uur steenkoud, ook de zachtgekookte (!);
geen schoonmakers gezien;
met de erg korte menukaart blijf je geen drie dagen dineren;
rauwe koude grijze gamba-moes op gebakken heilbot, is dat wel veilig?! ;
geen wijnkaart gezien;
onvoldoende gespecificeerde afrekening.
Diverse malen excuses gehoord maar de kwaliteit is gewoon niet goed.
Kortom geen aanrader.