Beoordeeld op 28 december 2019

Het hotel ligt op een praktische plaats aan de rand van Haarlem en aan een goede toegangsweg, de kamer was goed in orde en de mensen van de receptie waren gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, precies wat je als klant wenst bij binnenkomst.

Kamertip: Eigenlijk geen. Een iets harder hoofdkussen zou voor mij prettiger zijn.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten geslapen in een standaard kamer. Deze was verder in orde met voldoende handdoeken , flesjes water en qua schoonmaak. Helaas is onze hele groep van 6 zaterdagnacht onnodig wakker gebeld door de receptioniste van dienst doordat een witte bestelbus in de weg stond bij de slagboom.
Hier ga je toch niet random alle gasten voor wakker maken? Wij moesten zondag enorm vroeg op en hadden daardoor dus een verstoorde nachtrust. Na de slaap weer gevat te hebben werd er door dezelfde dame op de kamerdeur , wederom bij ons allemaal, geklopt. Met dezelfde vraag over de bus.
Dit is verre van gastvrij en hier ga je toch niet zomaar iedereen mee lastig vallen?
We komen hier om te slapen. Niet om lastig gevallen te worden door t personeel.

Hier de volgende ochtend melding van gemaakt en hier heeft t hotel excuses voor gemaakt. De dame was er s avonds ook en heeft herhaaldelijk excuses gemaakt.

Hier tevens 1 avond gegeten en dit was in orde. Zowel de bediening (vriendelijke blonde dame met bril) alsmede t eten.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2019

I.v.m. de Holland Series waren we hier met een grote groep officials. De barrekeningen klopten niet. Verkeerde drankjes op de rekening, Dezelfde rekening op 2 verschillende kamers en dus dubbel betaald. De kamer was goed. We boekten zonder ontbijt, dat zag er wel heel goed uit.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik kom uit Noorwegen en ik won hier 3 nachte vorige week met mijn fader. Wij heb het heel good en wij ben nog een nacht deze week. Wij hat een hele moije avond met lekker eten en de vrouw Michelle in het restaurant was een hel goeie serveerster.

Lasse en Frits Looman

Datum van verblijf: juli 2019
BastionHotels, Guest Relations Manager van Bastion Hotel Haarlem Velsen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Lasse en Frits Looman,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Bastion Hotel Haarlem Velsen en het delen van uw feedback!
Wat fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en mijn collega in het restaurant u fijn heeft geholpen.
We hopen u volgende keer weer te ontvangen bij Bastion Hotels.

Guest Support Bastion Hotels

Beoordeeld op 18 juni 2019

Ik checkte vrij laat in bij de nachtportier rond 00:00u wegens werk.
Eenmaal op mijn kamer rook het al niet zo fris. Ik heb mijn spullen uitgepakt, zag wel al gelijk dat het bureau niet gepoetst was, maar goed dat kan men wel eens vergeten. Na een telefoontje ging ik richting badkamer om mijn gezicht te wassen en tanden te poetsen.

Tot mijn afschuw kwam de penetrante geur uit de badkamer en was de WC niet gepoetst! De poepspetters en schaamharen zaten nog duidelijk zichtbaar op de rand onder de bril (zie foto). Vervolgens nachtportier gebeld met de melding dat de WC niet gepoetst was en dat ik graag van kamer wilde ruilen. Helaas was dit niet meer mogelijk, aangezien het hotel volgeboekt was.. Als het had gekund, was ik meteen naar huis vertrokken. Dus ga ik noodgedwongen boven de WC hangen om te plassen en ga je je afvragen wat nog meer niet gepoetst is en krijg je gewoon een heel vies gevoel. Er zaten 2 vettige handen op de tegels boven de WC gedrukt, vettige vingers op de nachtlamp, het Nespresso apparaat, op het bureau zaten nog de drankvlekken van de vorige gast, de vloer zeker niet gedweild... Waren de bedden überhaupt wel verschoond? Ik heb voor de zekerheid maar met kleren aan in bed geslapen. De volgende ochtend wilde ik graag douchen, maar toen ik de douche nader inspecteerde (erg donker hoekje) en wederom geconfronteerd werd met een penetrante smerige geur en het doucheputje bekeek heb ik ook dat maar gelaten voor wat het was en er voor gekozen om liever een paar uur te wachten tot ik thuis onder mijn eigen douche kon stappen.

Ik ben zelf absoluut geen klager en heb zelf 5 jaar in de hotellerie gewerkt en slaap voor mijn huidige baan veel in hotels in Europa, maar deze slechte hygiëne gun ik niemand toe. Eens te meer hoe deze klacht 'afgehandeld' werd door Bastion. Ik heb mijn beklag de volgende ochtend bij de receptie gedaan en aangegeven dat ik eigenlijk liever niet wilde betalen, echter kon zij niets op zondag aangezien het hoofdkantoor dan dicht is en een kaartje met email adres meegekregen. Vervolgens een mailtje gestuurd met klacht en foto's dat ik graag mijn geld terug wilde (110 EUR) wegens de zeer slechte hygiëne. Klaarblijkelijk begrijpen ze de ernst van deze feiten niet en word ik afgescheept met een bon voor een 3-gangendiner voor 2 personen excl. drank die net een waarde heeft van 60 EUR. Deze tegoedbon heb ik dan ook geweigerd. Ik heb een klacht over een kamer, niet over het eten en heb dan ook geen ambitie om bij Bastion te eten, laat staan nog eens te gaan overnachten.

Mijn leidinggevende zei voor het boeken nog tegen me; ga in een fatsoenlijk hotel slapen, waarop ik zei dat Bastion vandaag de dag echt wel verbeterd is en dicht bij de locatie waar ik moest zijn. Helaas hebben ze bewezen dat ze nog steeds een schandalig slechte keten zijn die veel te veel geld vragen voor hetgeen wat ze bieden. Begrijp niet dat ze vandaag de dag nog überhaupt kunnen bestaan. Misschien goed om eens een kijkje te gaan nemen in Motel One in Duitsland, hier bieden ze een goede service en basis faciliteiten voor een eerlijke prijs.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken