Beoordeeld op 9 oktober 2019

I.v.m. de Holland Series waren we hier met een grote groep officials. De barrekeningen klopten niet. Verkeerde drankjes op de rekening, Dezelfde rekening op 2 verschillende kamers en dus dubbel betaald. De kamer was goed. We boekten zonder ontbijt, dat zag er wel heel goed uit.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik kom uit Noorwegen en ik won hier 3 nachte vorige week met mijn fader. Wij heb het heel good en wij ben nog een nacht deze week. Wij hat een hele moije avond met lekker eten en de vrouw Michelle in het restaurant was een hel goeie serveerster.

Lasse en Frits Looman

Datum van verblijf: juli 2019
BastionHotels, Guest Relations Manager van Bastion Hotel Haarlem Velsen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Lasse en Frits Looman,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Bastion Hotel Haarlem Velsen en het delen van uw feedback!
Wat fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en mijn collega in het restaurant u fijn heeft geholpen.
We hopen u volgende keer weer te ontvangen bij Bastion Hotels.

Guest Support Bastion Hotels

Beoordeeld op 18 juni 2019

Ik checkte vrij laat in bij de nachtportier rond 00:00u wegens werk.
Eenmaal op mijn kamer rook het al niet zo fris. Ik heb mijn spullen uitgepakt, zag wel al gelijk dat het bureau niet gepoetst was, maar goed dat kan men wel eens vergeten. Na een telefoontje ging ik richting badkamer om mijn gezicht te wassen en tanden te poetsen.

Tot mijn afschuw kwam de penetrante geur uit de badkamer en was de WC niet gepoetst! De poepspetters en schaamharen zaten nog duidelijk zichtbaar op de rand onder de bril (zie foto). Vervolgens nachtportier gebeld met de melding dat de WC niet gepoetst was en dat ik graag van kamer wilde ruilen. Helaas was dit niet meer mogelijk, aangezien het hotel volgeboekt was.. Als het had gekund, was ik meteen naar huis vertrokken. Dus ga ik noodgedwongen boven de WC hangen om te plassen en ga je je afvragen wat nog meer niet gepoetst is en krijg je gewoon een heel vies gevoel. Er zaten 2 vettige handen op de tegels boven de WC gedrukt, vettige vingers op de nachtlamp, het Nespresso apparaat, op het bureau zaten nog de drankvlekken van de vorige gast, de vloer zeker niet gedweild... Waren de bedden überhaupt wel verschoond? Ik heb voor de zekerheid maar met kleren aan in bed geslapen. De volgende ochtend wilde ik graag douchen, maar toen ik de douche nader inspecteerde (erg donker hoekje) en wederom geconfronteerd werd met een penetrante smerige geur en het doucheputje bekeek heb ik ook dat maar gelaten voor wat het was en er voor gekozen om liever een paar uur te wachten tot ik thuis onder mijn eigen douche kon stappen.

Ik ben zelf absoluut geen klager en heb zelf 5 jaar in de hotellerie gewerkt en slaap voor mijn huidige baan veel in hotels in Europa, maar deze slechte hygiëne gun ik niemand toe. Eens te meer hoe deze klacht 'afgehandeld' werd door Bastion. Ik heb mijn beklag de volgende ochtend bij de receptie gedaan en aangegeven dat ik eigenlijk liever niet wilde betalen, echter kon zij niets op zondag aangezien het hoofdkantoor dan dicht is en een kaartje met email adres meegekregen. Vervolgens een mailtje gestuurd met klacht en foto's dat ik graag mijn geld terug wilde (110 EUR) wegens de zeer slechte hygiëne. Klaarblijkelijk begrijpen ze de ernst van deze feiten niet en word ik afgescheept met een bon voor een 3-gangendiner voor 2 personen excl. drank die net een waarde heeft van 60 EUR. Deze tegoedbon heb ik dan ook geweigerd. Ik heb een klacht over een kamer, niet over het eten en heb dan ook geen ambitie om bij Bastion te eten, laat staan nog eens te gaan overnachten.

Mijn leidinggevende zei voor het boeken nog tegen me; ga in een fatsoenlijk hotel slapen, waarop ik zei dat Bastion vandaag de dag echt wel verbeterd is en dicht bij de locatie waar ik moest zijn. Helaas hebben ze bewezen dat ze nog steeds een schandalig slechte keten zijn die veel te veel geld vragen voor hetgeen wat ze bieden. Begrijp niet dat ze vandaag de dag nog überhaupt kunnen bestaan. Misschien goed om eens een kijkje te gaan nemen in Motel One in Duitsland, hier bieden ze een goede service en basis faciliteiten voor een eerlijke prijs.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juni 2019

Hier een overnachting geboekt ivm een festival in de buurt. Vooraf gebeld of we vroeger mochten inchecken en dat was geen probleem. Bij aankomst wel nog kwartier moeten wachten, dat vond ik niet fijn.
Kamers zijn niet heel groot met 2 losse bedden. Queen of King size bedden zijn niet mogelijk. Kamers zijn schoon en hebben een grote badkamer met dubbele wastafels en grote douche. Personeel was vriendelijk en parkeren kan voor de deur.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Gemiddeld verblijf. Goed geslapen in de Deluxe kamer die wat rustiger ligt dan een standaard kamer. Kamer in orde. De dame bij t ontbijt moest hard werken in haar eentje om t bij te benen maar had alles onder controle. Omelet met zalm voor me klaargemaakt. Fijn dat dat mogelijk was.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken