“lunch op weg naar vakantie adres”
Beoordeling van Molengroet

Molengroet
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Restaurants in Noord-Scharwoude
31 mei 2018 beoordeeld

Hier hebben we geluncht op weg naar ons vakantie adres. Een broodje met pulled pork en een club sandwich. Het broodje pulled pork had wat meer vlees dan sla mogen hebben. Het was wel lekker. De club sandwich was goed.

27 mei 2018 beoordeeld

Slechte service, onervaren en ontzettend traag personeel! Meerdere keren moesten we zelf naar binnen lopen om iets te bestellen, en dat terwijl personeel een aantal keren langs ons liep, maar ze keken niet op of om. Zelfs niet als ze wisten dat we iets wilden bestellen. En dan krijg je ook nog als antwoord op je vraag of je iets mag bestellen terug: 'dat weet ik niet'.

Daarbij moesten we zowel eten als drinken (los van elkaar besteld) nogmaals bestellen omdat onze bestelling 'ergens' verloren was geraakt. Op een gegeven moment dachten ze zelfs dat wat voor ons stond van een vorige klant was, en dat wij nieuw waren (terwijl we al een uur zaten). Hoe kun je met zes mensen op het terras niet eens een idee hebben wie daar zit.

Als je dan eindelijk iets hebt kunnen bestellen, duurt het een eeuwigheid voordat het er is. Het duurde een kwartier om een drankje te brengen en bijna een halfuur om een broodmandje te brengen. Na een uur wachten op ons eten zijn we vertrokken. Als je 18,- pp betaald voor eten, mag je toch wel wat verwachten. Dit was het geld echt niet waard. Als het druk is kun je het nog begrijpen, maar er was niets te doen! We hebben 1,5 uur gezeten en hebben twee drankjes gehad en wat brood, wat niet lag aan een gebrek aan dorst en honger.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 17 febr.over heerlijk geluncht bij Molengroet ter gelegenheid van mijn verjaardag. Zowel het broodje zalm als het 12 uurtje smaakten uitstekend. Ook de bediening is vriendelijk en vlot. Een absolute aanrader!

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename bediening op terras door leuke ober en binnen werden voorgerecht en hoofdgerecht vlot geserveerd. Leuke ambiance.

30 juli 2017 beoordeeld

Nu al voor de derde keer met ons mountainbike clubje hier koffie gedronken na een ritje over het parcour tegenover Camping Molengroet.

Prima koffie en lekkere warme appelgebak

Reizigers die Molengroet bekeken, bekeken ook

Noord-Scharwoude, Noord-Holland

In Molengroet geweest? Deel je ervaringen!