Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Wij bezochten hotel de Rustende Jager in Nieuw Hennep. Vlak bij Oisterwijk is er ook een Rustende Jager, maar dat ligt in de bossen en duinen van Brabant. In nieuw Hennep geen spoor van welke natuur ook. Men kon ons niet uitleggen waar die benaming vandaan kwam.
Maar dit hotel/Restaurant is zo ongeveer de grootste horeca uitbater van Hennep. Een uitstekend hotel en een grote verzameling feestzalen en kroegen. Restaurant met een leuke kaart en dito prijzen. Je kunt goed merken dat men hier meelift met Schiphol in de onmiddellijke omgeving.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Even een drankje doen buiten bij de Rustende Jager? Er was een tijd dat we dat geregeld deden. Het laatste jaar bij herhaling van verschillende personeelsleden een chagrijnige bediening mogen ontvangen. Zuchten, steunen, onvriendelijk...ik ben er klaar mee en ik ken er meer die er zo over denken! Jammer!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

Ivm vlucht naar Gran Canaria hier avond van te voren ingecheckt om volgende dag naar Schiphol te vertrekken. Hotel is misschien wat gedateerd. Kamers zijn ruim en schoon, personeel heel vriendelijk. Prima verblijf.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Broodje warm vlees gewoon en niet bijzonder maar de carpaccio van mijn zoon was was waterig en overdadig bezaaid met van alles , te veel om het waterige te verbergen.
Verder was de bediening niet echt vrolijk, jammer.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 29 december 2018

restaurant geboekt. bij aankomst bleek het restaurant leeg was al gereserveerd voor een andere borrel. fout telefoonnummer en foute tijd genoteerd. Was fijn geweest als er een melding gedaan was dat er niemand zou zijn om te eten en dat de tijd te kort was om de te eten.

Datum van verblijf: december 2018