Beoordeeld op 11 februari 2018

Sfeervolle zaal met erg enthousiaste bediening, beetje gammele stoelen.
Leuke spijskaart met redelijk veel keus.
Rosé is absoluut aan vervanging toe veel te zoet en weinig smaak, ondanks vermelding bediening wij hebben een zeer goed Rosé.
Jammer was dat er een buffet aanbieding was met Spareribs waardoor er een lawaaerige sfeer was en vieze heren toiletten, drijfnatte vloer enz..

Kamertip: Geen advies i.v.m. restuarantbezoek
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 februari 2018

In november 2017 heb ik voor mijn vrouw en haar zussen een reservering gemaakt bij de Rustende Jager in Nieuw-Vennep. Gereserveerd was voor een luxe, hartige High Tea van 29,50 euro per persoon. Toen de dames arriveerden en na ongeveer 10 minuten werden aangesproken, was er niets bekend van een reservering, Snel werd er iets in elkaar geflanst maar met alle goede bedoelingen had dit echt geen waarde 29,50 euro. Enigszins teleurgesteld en verbouwereerd verlieten de dames het etablissement. Ik heb vervolgens contact gezocht om uit te zoeken hoe dit nu toch mogelijk is, ik ken de Rustende Jager zo niet. De directeur zou mij na de feestdagen terugbellen maar tot op heden hebben wij elkaar nog niet gesproken. Een gemiste kans van de heer de Jong.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 5 januari 2018

Rustig Hotel, schoon en correct.
Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.
Wat wij misten was een ruime badkamer, maar standaard een kleine douche.
Prijs kwaliteit wat aan de hoge kant.
Parkeerplaats afgeschermd.

Kamertip: Wil je een grote badkamer, dan uitdrukkelijk vragen (tegen meerprijs)
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 22 december 2017

Hotel gezellig en knus ingericht. Gemoedelijke sfeer. Kamers prima. Vrij parkeren voor de deur. Ligging vlakbij station, alwaar 24 uur gratis parkeren, en 4 x per uur mogelijkheid tot reizen naar Schiphol, Amsterdam, Leiden, Den Haag etc.. Enige minpuntje dat badkamer wat gedateerd was.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 november 2017

Zeer netjes en goed gelegen hotel als je zeer vroeg op Schiphol moet zijn . Daar wij al zeer vroeg vertrokken zijn hebben we daar geen ontbijt genomen . Ruime parkeer mogelijkheden voor het hotel en zeer rustig gelegen

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner