Beoordeeld op 24 juli 2020

We logeerden hier twee nachten. We hadden een Bongobon ‘logeren aan het water’ en hadden er nog een nacht bij geboekt. We hadden een upgrade gemaakt naar een juniorsuite met balkon. De kamer was ruim, zeker ook de badkamer. Er lag echt HEEL veel stof op de kamer en in de kasten. Het geheel was niet echt proper. Als je een juniorsuite boekt, verwacht je toch dat er ook douchegel en dergelijke aanwezig is op de kamer, maar niets van dit alles was er. Het hotel heeft een prachtige ligging en heeft dus heel veel potentieel. Wij zouden ons geruster gevoeld hebben als er aan de balie en in het restaurant mondmaskers gedragen zouden worden. Het ontbijt was -omwille van COVID-19 niet in buffetvorm, wat heel goed was. Toch was het niet veilig aan het koffiezetapparaat waar iedereen nog zelf lepeltjes moest halen uit een bokaal. Kortom, een hele mooie streek, een hotel met veel potentieel, maar de hygiëne kan veel beter!

Kamertip: Juniorsuite met balkon geeft je een zalig uitzicht op het Gooimeer!
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juli 2020

Leuk hotel, mooi gelegen aan het water en aan de jachthaven. Wij hadden een standaardkamer die prima in orde was. Het ontbijt was niet in buffetvorm door de corona crisis. jammer want wij vinden buffetvorm toch prettiger. Verder was alles prima in orde.

Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

Wat een slechte service!!
Overnachting geboekt met ontbijt..toen kwam Corona..
Wij hebben zelf besloten de reservering te annuleren ivm gezondheid van mn man..wilden geen extra risico lopen..
Gewoon geen medewerking ,konden geen vervangende voucher ontvangen of een andere datum uitzoeken.zelfs het bedrag van het apart bijgeboekte ontbijt kon niet in de vorm van een voucher.(terwijl de broodjes vast 2 wekenvan te vorennogniet besteld waren)
Buiten het bedrag wat we kwijt zijn,stoort de slechte service mij het meest.
Geen enkele manier van meedenken‍♀️

Datum van verblijf: april 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020

Prima hotel, niet heel lux maar prima, ligt aan een haven en 1,5 km van het oude centrum. Kamers waren niet helemaal schoon, er hingen overal spinnenwebben. Ontbijt in shifts, je kon kiezen uit verschillende ontbijtjes, maar de pen waarmee je het formulier moest invullen werd nooit schoongemaakt.

Beoordeeld op 14 juni 2020 via mobiele applicatie

Een turbulente start gehad van ons verblijf bij het hotel. Het vriendelijke personeel heeft ons naderhand aangehoord en onze klacht netjes opgelost. De sfeer rondom het hotel is zeer gemoedelijk en doet lieflijk aan.