TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019

Bij aankomst een echt vakantiegevoel dankzij de rustige omgeving. Spijtig verdwijnt dat rustgevoel bij het opdienen van het avondeten (vooral 2de avond). Juist aan het aperitief begonnen of daar stond ons voorgerecht al. Hoofdschotel was er ook snel. Maar de glazen van 't aperitief hielden ons nog steeds gezelschap, ja zelfs tot we de tafel hadden verlaten. Gelukkig was de volgende avond in het pastarestaurant weer top dankzij de bediening. Dus toch met een goed en ontspannen gevoel terug naar huis gereden.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt in een mooie ambiance vriendelijk personeel en prachtige kamers/appartement aan het Gooimeer. Mooie wandel omgeving. Ideaal om een boot te huren of een ferry van Mijden naar Pampus.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 september 2019

Ik mistte een koelkastje op de kamer en voor een 4* hotel mocht er wel gratis koffiefaciliteiten op de kamer zijn. Het eten en de bediening was super.
te weinig plaats in de fietsenstalling
Toplocatie als uitvalsbasis om te fietsen, zowel langs het water als door de natuur

Beoordeeld op 2 september 2019

We kwamen de kamer binnen en deden de deuren open om uit te kijken over het meer. We moesten door de spinnenwebben heen kijken echt vies en de ramen waren lange tijd niet gelapt☹️ Tevens waren de kit randen in de douchecel op diverse plekken geel en of zwart. Het schilderij dat in de kamer hing zat onder de vliegenpoep. De kasten daar moesten de grepen eens goed worden aangedraaid en aan de onderzijde van de schutters was een lijst afgebroken waardoor er een scherpe punt aanwezig was. De bedden waren niet super comfortabel, hard. Maar de locatie ..... dat maakt een hoop goed, strandje op 7 auto minuten. Behulpzaam personeel. Als je gaat ontbijten doe dat dan niet rond half 9 op zondag. Je vermijdt dan een file voor het koffiezet apparaat en het tekort aan borden. Wij hebben gedineerd in Laren, 12 autominuten ,bij het Bonte Paard. Super gezellig, goed betaalbaar en heerlijk eten.

Kamertip: Wij hadden uitzicht op het meer, aan de voorzijde van het hotel, heerlijk wakker worden met de deuren open.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

alles klopt, mooi plekje aan het meer, luxe kamer met een heerlijk bed en douche en airco, heerlijk uitgebreid ontbijt.fietsverhuur, overdekte stalling voor de fietsen, ruime gratis parkeerplaats, super verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2019