Beoordeeld op 28 juni 2019

Het doet misschien wat ouderwets aan allemaal maar het eten is prima in orde. De bediening is goed, niet overdreven vriendelijk maar oké. De variatie op het menu is goed en de gerechten zijn verzorgd. Club sandwich is een aanrader.
Voor de goede orde, we hebben alleen het restaurant gebruikt, niet de hotel faciliteiten. Grote (gratis) parkeerplaats. Locatie dichtbij alle uitvalswegen.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mark-van-der-Aa, Manager van De Zoete Inval Hotel Haarlemmerliede, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Goedemiddag,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te beoordelen. Het is erg fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest. Maar toch vragen wij ons af wat wij in het vervolg nog beter kunnen doen om een 4- of 5 sterren beoordeling van u te krijgen. Zou u ons dat willen laten weten?

Mark van der Aa
De Zoete Inval

Beoordeeld op 25 mei 2019

mooi hotel, personeel is vriendelijk. Wij hadden een trouwerij bij het veerkwartier en dat is op loop afstand van het hotel dus een prima locatie voor ons. Wij mochten eerder inchecken ivm de trouwerij. Prima bed en een hele lekkere douche. Ontbijt is goed maar al met al een prijzig hotel

Kamertip: Er is een lift aanwezig
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een sleetse bedoeling. Met tientallen mensen in een muffe ruimte zonder fatsoenlijke ventilatie. En dan het eten. Paar schalen met het goedkoopste vlees, paar mantjes stokbrood en wat bakjes met de bekende sauzen.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Vanavond een top diner gehad in het grill restaurant bij de zoete inval. Sfeer was gezellig, vlees was lekker, alles was ruimschoots voldoende. Bediening was goed, vooral die leuke sokken! Tot volgend jaar

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018

Hotel ziet er wat gedateerd uit, maar dat is de buitenkant. Van binnen modern ingericht.
Kamers mooi en van deze tijd. Zeer schoon ! Lekkere bedden. Prima douche. Prima ontbijt. Ruime parkeergelegenheid. Personeel ok.

Datum van verblijf: november 2018