Beoordeeld op 25 mei 2019

mooi hotel, personeel is vriendelijk. Wij hadden een trouwerij bij het veerkwartier en dat is op loop afstand van het hotel dus een prima locatie voor ons. Wij mochten eerder inchecken ivm de trouwerij. Prima bed en een hele lekkere douche. Ontbijt is goed maar al met al een prijzig hotel

Kamertip: Er is een lift aanwezig
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een sleetse bedoeling. Met tientallen mensen in een muffe ruimte zonder fatsoenlijke ventilatie. En dan het eten. Paar schalen met het goedkoopste vlees, paar mantjes stokbrood en wat bakjes met de bekende sauzen.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Vanavond een top diner gehad in het grill restaurant bij de zoete inval. Sfeer was gezellig, vlees was lekker, alles was ruimschoots voldoende. Bediening was goed, vooral die leuke sokken! Tot volgend jaar

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018

Hotel ziet er wat gedateerd uit, maar dat is de buitenkant. Van binnen modern ingericht.
Kamers mooi en van deze tijd. Zeer schoon ! Lekkere bedden. Prima douche. Prima ontbijt. Ruime parkeergelegenheid. Personeel ok.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

voor de 20e Memorial Maus Gatsonides georganiseerd door de TR Club Holland is deze locatie gekozen voor de start en finish van deze rallye. Een prima locatie met prima personeel die ons prima hebben geholpen; Het buffetdiner was keurig verzorgd met als uitsmijter het MMG toetje, een heerlijke dame blanche.

Datum van verblijf: september 2018