“Gast gericht en vriendelijk”
Beoordeling van Van Speijk

Van Speijk
Reserveren met
Van Speijk is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Egmond aan Zee
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Vandaag hier geweest om even snel wat zakelijke dingen af te handelen. Zeer vriendelijke bediening en proactief zonder opdringerig te zijn. Uiteindelijk toch nog een heerlijk aardbeien-gebakje genomen. Super gastvrije instelling van de gehele bediening. Toppunt was wel dat toen ik op de vraag "kan ik nog iets voor u betekenen?" en ik gekscherend zei: "nou een verlengkabel zou ik wel fijn vinden", deze onmiddellijk geregeld werd! Sterrenniveau service, keep it up!

arnouds183, Eigenaar van Van Speijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, worden wij ook heel blij van en motiveerde iedereen weer.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op een leuke plek in Egmond aan zee. Het personeel is vlot, betrokken, klantgericht, enthousiast en straalt uit plezier te hebben in hun werk. Het eten was heerlijk en de Irisch coffee als toetje perfect. Een aanrader!!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag met de familie de verjaardag van Oma gevierd op het terras van deze toptent. Wij konden door het mooie weer met z’n allen op het ruime terras genieten van elkaar en het mooie weer. De bediening voelde dit perfect aan en deed op gepaste wijze mee. De lunchgerechten zagen er keurig uit en smaakten heerlijk. Jammer dat het voor mij zover weg is anders kwamen wij er zeker met enige regelmaat. Iedereen van “Speijk” hartelijk dank voor de goede zorg en vlotte bediening.

19 mei 2018 beoordeeld

Voor een lunch hier neergestreken.
Mooi weer dus op het terras en uitzicht op t strand.
Bediening vlot én gezellig.
Leuke kaart met erg smakelijke gerechten.
s Avonds hier weer gegeten, omdat het echt erg lekker was en je zo mooi de zon in de zee zag zakken.
Heel prettig is dat ze de maaltijden aanpassen voor wanneer je niet zo'n grote eter bent.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van Speijk is een mooi restaurant aan de hoofdingang van het strand van Egmond aan Zee. Het restaurant is stijlvol ingericht, heeft een groot terras met uitzicht op het strand en heeft een prima kaart. Aanrader voor zowel gezinnen als vrienden.

Reizigers die Van Speijk bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Van Speijk geweest? Deel je ervaringen!