“Ontspannen”

Beoordeling van Beach House aan Zee

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
“Ontspannen”
Beoordeeld op 28 januari 2019 voor een verblijf in december 2018

Alles was aanwezig in het mooie nette ingerichte apartement. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen en komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: december 2018
RustyCP
2 beoordelingen
“Schoon knus huisje!”
Beoordeeld op 26 januari 2019 voor een verblijf in september 2018

Bedankt voor jullie leuke vakantiewoning! We hebben erg genoten, centrale ligging overal lekker dichtbij. Erg knus en gezellig ingericht fijn dat we ook evengoed een buiten hadden waar we even een sigaretje konden roken. Ik vond het Ook erg schoon!
Veel succes verder en als we weer naar Egmond gaan komen we zeker terug! Groetjes

Datum van verblijf: september 2018
Nikki-kop
Alkmaar, Nederland
Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fantastisch”
Beoordeeld op 19 januari 2019 voor een verblijf in september 2018

Heerlijk weggeweest vd zomer, ik ga zeker nog een keer terug naar beachhousesea appartementen. Priscilla bedankt en succes met de verhuur Ps bedankt voor de strandcabine

Datum van verblijf: september 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren