Beoordeeld op 6 juni 2022

Verrassend veel te doen in en om het hotel. Eten was goed. Drukte bij ontbijt niet storend; er is meer dan genoeg voor iedereen en het personeel staat je altijd vriendelijk te woord. De pub was ook erg gezellig. Wij komen hier zeker een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel en aardig personeel. Er was veel te doen in het hotel zelf. Ontbijt was erg lekker.
Was wel beter geweest dat je in de normale kamers een klein koelkastje had om je drinken koel te bewaren (zeker nu al en straks in de zomer is dat fijn) en dat je naast papieren bekertjes ook glazen tot je beschikking had.

Kamertip: Op tijd er zijn zodat je goed kan parkeren. Parkeer vlakken zijn erg smal op parkeerdek en de parkeergarage
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 23 april 2022 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van alle faciliteiten van dit veelzijdige hotel. Schoon, zeer vriendelijk personeel en veel te doen inpandig en omliggend. Bowlen, zwemmen en heerlijk wandelen door Egmond of de duinen. Met of zonder kinderen, hier verveel je je geen moment!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Onze kamer was mooi, ruim en schoon.
Het hotel is erg massaal en ik vermoed dat dit ten koste gaat van fijne service. Wij waren teleurgesteld. Ook de enorme drukte in de ontbijtzaal viel ons tegen. Deed ons denken aan het All you can eat concept. We waren er in het paasweekend en betaalden de hoofdprijs. Niet erg, maar was het niet waard.
Voor ons de volgende keer een gezellige familiehotel.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 12 april 2022

Goed hotel, perfecte ligging, mooie kamer (met hond). Als je met je hond gaat zit je aan het einde van het (ontzettend grote) hotel waardoor je zo buiten bent en aan het strand. Wat helaas wel erg jammer is, is dat je nergens naar binnen mag in hotel met de hond, niet de pub, niet de brasserie maar ook niet het restaurant...dat betekent dat je wel de volle pond betaalt voor het ontbijt maar dat je wordt verbannen naar de gang voor het restaurant. Waar alle mensen langslopen in badjas, de hele poets kolonne en de technische dienst op zijn scootmobiel met volle was karren passeert. Dus in heel Egmond aan Zee ben je overal welkom in alle restaurants met hond maar niet in Hotel Zuiderduin, dat terwijl het restaurant zo enorm groot is dat het een kleine moeite zou zijn om een stukje van het restaurant (bv zaal van Speijk) af te zetten voor de mensen (wel 8 kamers) met hond. Voor de hond betaal je trouwens € 15,00 per nacht.... Dan de tweede grootste teleurstelling: bij het ontbijt geen cappuccino te krijgen??? Bij de vraag aan het personeel of er cappuccino was kwam het antwoord dat er wel ergens 1 opschuimapparaat staat... waar dan en kun je me even helpen; nee geen idee hoe dat ding werk. Kortom; prima hotel maar geen 4 sterren.

Datum van verblijf: april 2022