“Uit eten op vakantie”

Een tafel reserveren
di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Egmond aan Zee
Beschrijving: Aan de mooie boulevard in het gezellige kustdorp Egmond aan Zee ligt sinds maart 2008 Wonder's aan Zee. Je kunt er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat terecht voor een kop koffie, een goed glas wijn, fingerfood, een lekkere clubsandwich of een heerlijk a la carte gerecht. In een classy & cosy sfeer waar iedereen blij van wordt. Strandweer of niet... Aan de voorzijde kunt u heerlijk op onze 25 meter lange bank genieten van een een kop koffie of glas wijn, met prachtig uitzicht op zee. Binnen zorgen natuurlijke materialen en kleuren, zoals bruin, zilver, wit en hout, voor gezellige en afwisselende sferen. U kunt na een strandwandeling bij onze grote haard zitten of u kiest voor een intieme plek in de ruime serre. Of aan de leestafel niet te vergeten, met allerlei actuele tijdschriften. Ook aan de kids is gedacht in het speciale strandgedeelte van de zaak, met een grote krijtmuur. Bovendien kunnen peuters, kleuters en ook tieners heerlijk loungen op de grote bank en televisie kijken. Ook hebben we speelgoed, kleurboeken en spelletjes. Vanuit de open keuken bereiden onze koks dagelijks van 10.30 Uur tot 22.30 Uur de lekkerste gerechten, zoals de Wonder's Lounge Platter; een etagere met de allerlei warme en koude hapjes. Wonder's aan zee is uitermate geschikt voor intieme feestjes zoals verjaardagen, een diner met collega's of vrienden, bedrijfsborrels en babyborrels. Er zijn veel verschillende hoeken waar u intiem kunt genieten.. Kom langs en beleef Wonderlijke sferen & smaken in Wonder's aan Zee
4 weken geleden beoordeeld

Lekker eten ,slowcook vlees was perfect, Professioneel en vriendelijk personeel goede sfeer met fijne muziek. Iedereen had het goed naar zijn zin. Zijn niet opgehaast.

Datum van bezoek: september 2019
Esther P, Eigenaar van Cousteau Grill&BBQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Leuk dat jullie er waren! Fijn dat jullie ook heerlijk hebben gegeten!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond ter ere van mijn mans verjaardag hier gegeten, en zeker geen spijt van gehad heerlijk stuk mals vlees met bijgerechten en een zalig toetje, leuke en enthousiaste bediening ,wij komen in oktober weer terug en dat doen wij niet voor niets

Datum van bezoek: september 2019

Nog van harte gefeliciteerd! Leuk dat je hebt gekozen voor Cousteau. Graag tot de volgende keer!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In het voormalige restaurant Wonders aan de kustlijn van Egmond aan zee zit nu het Grill & BBQ restaurant Cousteau

Qua interieur geen grote metamorfose, maar het eten van de BBQ is van hele maar dan ook hele goede kwaliteit...

Geen voor gegaarde spareribs waar het vlees direct van het bot valt, maar spareribs zoals ze behoren te zijn... mals en smaakvol...

Ook de jonge kip is mals zoals het hoort...

Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

Gastheer was bijzonder vriendelijk..

Echt een aanwinst voor Egmond

Datum van bezoek: september 2019
Esther P, Manager van Cousteau Grill&BBQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Bedankt voor deze mooie recensie! Erg leuk om terug te lezen. Fijn dat de spareribs en de jonge kip zo goed hebben gesmaakt.

Graag tot de volgende keer!

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met een stoer stuk vlees! Erg vriendelijke bediening en uitzicht over de zee met ondergaande zon.

Datum van bezoek: augustus 2019
Esther P, Manager van Cousteau Grill&BBQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Wat fijn om te horen! Bedankt en graag tot ziens.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben niet van terugkomen bij het zelfde restaurant, maar voor deze maak ik een uitzondering. Nu een carpaccio salade en voor de tweede keer een brisket gegeten. Alweer héél erg lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019

Wat een compliment dat u voor Cousteau een uitzondering maakt! Daar doen wij het voor. Wellicht nog een derde keer proberen? We hebben nog veel meer lekkers op de kaart staan!

Reizigers die Cousteau Grill&BBQ bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Cousteau Grill&BBQ geweest? Deel je ervaringen!