“Lekker terras”
Beoordeling van Zilvermeeuw

Zilvermeeuw
Geclassificeerd als nr. 30 van 46 Restaurants in Egmond aan Zee
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, vlotte aardige bediening, direct aan het strand, prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gezin gegeten bij de Zilvermeeuw. Prachtig voorjaarsavondweer. Uitzicht met de ondergaande zon was heerlijk en prachtig. De bediening was heel vriendelijk. Het eten?..... ik had een salade met gamba’s. Veel salade en een klein schaaltje met daarin 5 kleine garnalen. Prijs: bijna € 18,—! Dat is echt veel te veel voor een gerecht als deze. Jammer want voor de rest zaten we heerlijk en OK!

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukke dag maar zeer prompte vriendelijke bediening. Prima kaart en dus goede lunch genoten. strand is ook fijn. Aanrader dus

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drink absoluut geen cappuchino bij de zilvermeeuw. De slechtste cappuchino die ik ooit heb gedronken. De service van de bediening was ook echt heel slecht op de reactie dat we de cappuchino niet lekker vonden. Echt zonde van zo”n mooie strandtent.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vlot en netjes. Drankjes waren prima. Bittergarnituur is vrij prijzig voor wat je krijgt. ( maar welk terras is dat niet) Verder wel ok.

Reizigers die Zilvermeeuw bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Zilvermeeuw geweest? Deel je ervaringen!