“Goed restaurant”
Beoordeling van Restaurant Vlackbij

Restaurant Vlackbij
Reserveren met
Restaurant Vlackbij is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 46 Restaurants in Egmond aan Zee
Beschrijving: Restaurant Vlackbij is een gezellig en knus restaurant, gelegen net buiten het centrum van Egmond aan Zee. Wij bieden u een zeer gevarieerde kaart, gebaseerd op de Franse keuken, en wij werken zoveel als mogelijk met onze eigen geteelde groenten uit de Egmondse duinen Restaurant Vlackbij heeft zowel binnen als buiten op het terras plaats voor 30 personen.
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met een groep gegeten.
De kok had voor ons een menu samengesteld en was voortreffelijk voor een vriendelijke prijs.
De service was zeer professioneel en hartelijk!

Datum van bezoek: november 2018

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maarrrrr... we hadden een bon via ah actie (2e menu gratis). Menu kostte normaal 37,50 p.p. Dit was zonder actie de prijs het niet waard geweest. Lekker gegeten maar niets bijzonders wat je voor deze prijs wel zou verwachten...

Datum van bezoek: oktober 2018
8 oktober 2018 beoordeeld

Leuk gezellig restaurant met een gevarieerde dinerkaart en een heerlijk 4 gangen chefs menu voor een schappelijke €29.
Wij hadden gekozen voor het menu wat ons erg goed is bevallen vooral de prijs/kwaliteit verbaasde ons.
Onze conclusie: en erg leuk restaurant om een avond te vertoeven voor een goede prijs

Datum van bezoek: september 2018
14 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijk en allerte bediening lekker eten goede kwaliteit gezellig terras aan een rustige weg goede prijs kwaliteit

Datum van bezoek: juli 2018
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We arriveerden na reservering om 19.05, onze tafel was al vergeven “ja, we krijgen zo vaak een in show en als ze in de rij staan dan nou ja dat snap je wel”. De serveerster (eigenaresse) loste het snel op door een tafel bij een ander stel los te schuiven. We namen het menu van de restaurantweek, 2e menu gratis maar wel 37,50. Gekeken naar de borden die van de gewone kaart de keuken verlieten en die er allemaal heerlijk en ruim uitzagen (vooral veel verse groenten) was ons eten zeker lekker maar niets bijzonders. En dat kan ik me voorstellen wanneer je terugrekent. Maar dat is jammer want daarmee krijg je dus geen goede indruk van de kwaliteit die dit restaurant ongetwijfeld te bieden heeft. Jammer. Heerlijk gebakken aardappeltjes overigens! Lekker gegeten maar iets anders verwacht dus.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurant Vlackbij bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Restaurant Vlackbij geweest? Deel je ervaringen!