“Goed en kleinschalig restaurant”
Beoordeling van Restaurant Vlackbij

Restaurant Vlackbij
Reserveren met
Restaurant Vlackbij is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 46 Restaurants in Egmond aan Zee
Beschrijving: Restaurant Vlackbij is een gezellig en knus restaurant, gelegen net buiten het centrum van Egmond aan Zee. Wij bieden u een zeer gevarieerde kaart, gebaseerd op de Franse keuken, en wij werken zoveel als mogelijk met onze eigen geteelde groenten uit de Egmondse duinen Restaurant Vlackbij heeft zowel binnen als buiten op het terras plaats voor 30 personen.
10 november 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Restaurant Vlackbij!

Uitgebreide menukaart en wijnkaart. De sliptongen waren goed gebakken en vers de tournedos van 300gram van mijn man was ook perfect, leuk is het ook dat er bij een aantal vlees gerechten de keus is om zelf de grote te bepalen.

Wij komen zeker nog eens terug als wij weer in Egmond zijn!

Datum van bezoek: november 2017

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week als opener van t seizoen dit restaurant gevonden door de goede recensies. Met z'n 12e in een gezellige sfeer gegeten! Heerlijke, mooi opgemaakte borden met heerlijke spies, kabeljauw, tonijnsteak!
Na het seizoen komen we zeker weer terug!

Datum van bezoek: september 2017
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten gister met ze vieren, maandmenu was voortreffelijk.
Is net buiten het centrum, dus konden makkelijk parkeren.

Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
24 augustus 2017 beoordeeld

Op advies dit restaurant bezocht. Een echte aanrader.
We hebben op een mooie plek op het terras heerlijk gegeten.
De bediening is ook heel vriendelijk en neemt ook echt de tijd voor de klant.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Me vriendin en ik hebben gister gegeten bij restaurant vlackbij. De gamba's als voorgerecht waren zoals ze horen te zijn heerlijk. De tournedos was super mals en de mosselen waren goed van smaak en top met de bijbehorende sausjes. Het chocolade toetjes was erg lekker met de verschillende chocolade.
Echt een aanrader voor als je heerlijk wilt eten.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurant Vlackbij bekeken, bekeken ook

Egmond aan Zee, Noord-Holland

In Restaurant Vlackbij geweest? Deel je ervaringen!