Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Onze kamer was erg klein, de kastdeur kon maar net open maar je moest wel eerst de stoel wegzetten. Het diner was super, we waren erg last maar er werd toch een lekker diner voor ons gemaakt. Het ontbijt was wat anders. Het was wat karig en de boterhammen uitgedroogd.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 31 mei 2018

Gelegen in het centrum van Bovenkarspel een hotel waar vriendelijkheid voorop staat. Hotel wat gedateerd en kamers niet echt groot. Dat wordt gecompenseerd door dat alles keurig schoon is, de mensen uitermate vriendelijk, het eten uitstekend zeker het diner en alles voor een zeer vriendelijke prijs. Een aanrader voor als je met een gering budget toch lekker wil slapen in een leuke omgeving. Voldoende parkeergelegenheid.

Kamertip: Kamers leken mij allemaal gelijk
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Eenvoudig hotel waarvan de kamers voor langere vakantie een beetje klein zijn. De badkamer is netjes en ruim genoeg. Het ontbijt is eenvoudig maar ruim voldoende. Het diner bij het bijgeboekte halfpension bestaat uit 3 gangen erg lekker en gevarieerd voor een eerlijke prijs vriendelijk personeel, Buiten een goede service maken ze ook wel even tijd voor een praatje en tips voor een goede invulling van de dag. Maar zeker voor een tussendoortrip zeker een aanrader goed bereikbaar centraal gelegen voldoende gratis parkeer gelegenheid huisdieren welkom voor zeer aantrekkelijke vergoeding per nacht. Gerry en Sjef

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Eigenlijk hadden we een ander hotel geboekt maar dat was overboekt door een storing. Gelukkig konden we bij de Halve Maan terecht.
Inderdaad is het wat gedateerd maar het was uitstekend. We waren blij dat hier wel plek voor ons was. We hebben 's avonds nog lekker een paar biertjes aan de bar gedaan, gewoon een eerlijke prijs voor een consumptie. Wel eens anders meegemaakt dat je spijt van had om de bar nog wat te pimpelen. Hier dus niet. Het is een prima hotel voor die prijs

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 mei 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn redelijk goed maar een beetje klein.. tv is oud
De service is ook goed en het ontbijt is lekker... ........ fe locatie is dicht bij harlingen en is rustige dorpje
Prijs zijn O.K
Wij vond het als totaal goed

Datum van verblijf: mei 2016