Beoordeeld op 31 oktober 2015

Zeer vriendelijk en gastvrij onthaal, een gezellig familiehotel. Uitgebreid ontbijt, met verse jus, goeie koffie en bacon&eggs. Prima allemaal. Kamers zijn wat gedateerd, maar wij hadden daar geen probleem mee. Voldoende ruimte, schoon en een warme douche. Ietwat gehorig, want het is een oud pand. Oordoppen mee, maar verder niets te klagen. Volgende keer weer.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 oktober 2015

Wij hebben hier een heel plezierige tijd doorgebracht. Het begon er al mee dat de vriendelijke eigenaresse ervoor zorgde dat wij een lommerrijke parkeerplaats voor de auto konden innemen, vlak bij het hotel.
We kregen een kamer beneden, die uitzicht bood op de gezellige tuin. De kamer en badkamer waren eenvoudig en dat is de reden waarom ik, na aarzeling, niet vijf, maar vier bolletjes geef.
Het hotel is gesitueerd op een prima plek, waar openbaar parkeren nog net gratis is. Vanuit het hotel ben je op loopafstand van het gezellige centrum van Bergen en van de buurt met architectonische hoogstandjes en bovendien van prachtige bosrijke natuur. Kortom, een sublieme ligging.
Van het hotel kregen we een fiets mee, waarmee we een fietstocht konden maken naar alle interessante plekken in de buurt en naar de duinen en Bergen aan Zee.
De eigenaresse en haar zoon waren buitengewoon gastvrij, het kijken naar Wimbledon tennis was zeer aangenaam en het ontbijt in de stemmige ontbijtzaal klonk als een klok.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2015

goed hotel, redelijke prijs, goed ontbijt. Op loopafstand van centrum. En goede restaurants. Parkeergelegenheid geregeld. WiFi matig op kamer. Bar service goed grregeld. Kortom preiswertes hotel met goede service.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 augustus 2015

We verbleven twee nachten in dit vriendelijke familiehotel. De kamer was schoon, maar niet erg ruim en de bedden waren met 70 cm per persoon aan de kleine kant. De heerlijke tuin, vriendelijke bediening en vooral het uitgebreide ontbijt met een ruime selectie van broodsoorten, zelfgemaakte jams en andere lekkernijen vergoedden dat ruimschoots

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juli 2015

een zeer gemoedelijke sfeer, gastvrouw Wilma ontvangt je zeer vriendelijk. De kamer was schoon, bedden goed en het ontbijt was heerlijk. Zeer aangenaam vertoeven!
In de middag, als we terugkwamen, konden we heerlijk koffiedrinken, het echte huiskamergevoel. Een lekkere tuin, waar je met de andere gasten lekker kan zitten.

Kamertip: mooi gelegen hotel, dichtbij centrum
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner