Beoordeeld op 24 mei 2018

je kan er lekker eten . je kan alles bij vragen. gewoon top . ik ben ook 2 keer bij leef en koken geweest . maar dat is ook goed voor elkaar. dan kan je pakken wat je lekker vind. er staan koks om je te helpen .

Kamertip: een kamer met zwembad. super gaaf
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik verblijf hier regelmatig voor mijn werk als ik in de buurt moet zijn. Het is altijd vrij druk, dus blijkbaar zeer gewild. Ook het restaurant wordt goed bezocht. Lekker eten, jammer als je hier elke twee of drie weken hier komt dat de groente bij het eten weinig afwisseling heeft.
De internetverbinding op de kamers is snel en goed mee te werken. Het hotel is zeker 4 sterren waardig.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2018

Vanavond bij dit restaurant gedineerd ivm moederdag.
Vriendelijke en nette ontvangst , vriendelijk personeel en prima kaart.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Dus een aan rader als je toevallig eens in de buurt bent.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel,vriendelijk personeel alleen over het onderhoud van de kamer was ik minder tevreden.Er lag 2 dagen na elkaar een lang zwart haar op het bad terwijl ik zelf heel blond ben. Het bed was zo opgemaakt dat er geen enkel laken ingestoken was en de donsdeken was er precies vanop een afstand overheen gegooid. Terwijl de sprei er ook overheen gegooid was precies alsof ze dringend weg moesten. Verbleef erop 11 en 12 mei in kamer 241.

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Samen met het voetbalploegje van de jongste zoon, een hotelkamer geboekt per gezin. Super mooie kamers met alles erop en eraan. Een hotel met zwembad..
Samen gegeten in het restaurant van het hotel. Met 30 personen al la carte gegeten, vlotte bediening en super lekker. Het ontbijtbuffet 's morgens was ook een voltreffer. Een aanrader.