Dennis R

Erg leuk en goed kleinschalig hotel

Beoordeling van Hotel de Borgh
5,0 van 5 bollen27 mei 2024 beoordeeld
We hebben dit hotel voor 1 nachtje geboekt met een mooie aanbieding via hotelspecials.nl. Omdat het via een aanvieding was hadden we de keuze uit een wat beperktere kaart, maar het eten was er niet minder om. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant wat meteen samen met de bar in het aankomstgedeelte zit. Dit gaf toch wel een leuke sfeer. De kamers zijn schoon met een leuke indeling met het bed in het midden. Het personeel en de bediening zijn erg vriendelijk, je voelt je meteen thuis en op je gemak. Ontbijt was erg lekker en (zeker voor een wat kleinschaliger hotel) veel en uitgebreid.
Kortom niks om aan te merken.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Zevenbergen Interieur Kamers Superior Badkamer
    Interieur Brasserie Lounge
    9.0 km van Hotel de Borgh
    Meer hotels in Zevenbergen bekijken
    Beoordeeld op 26 mei 2024

Heel fijn hotel. Fijn om in het hotel te overnachten waar ik een repetitie en de dag erna aan een jaarlijks terugkerend korenfestival deelnam.
    Fijne kamer op de begane grond met een waterkokertje op de kamer zodat ik zelf een theetje kon maken in de ochtend. Prima bed en groene keuze in badhandoeken vind ik ook heel prettig. Toevallig was ik net aan het omkleden toen de schoonmaak kwam. Zij hingen keurig verpakte handdoeken aan de deur. En toen ik naar buiten kwam vroegen ze of ze alsnog zouden schoonmaken nu ik uit de kamer ging.
    Lekkere douche en föhn in de badkamer. Er zat 1 stripje los in de douche deur als je er in stond maar het gaf geen lekkage.
    Ontbijt prima, bescheiden voorraad maar dat wordt heel goed aangevuld en bijgehouden. Vriendelijk personeel is de kers op de taart. Ik kom er heel graag en dat blijft ook zo.

Datum van verblijf: mei 2024
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 10 maart 2024

We kregen een gratis upgrade omdat er een grotere kamer beschikbaar was. Schone kamer en goed bed. Fijne douche. Omdat het hotel buiten het centrum ligt, is het 's nachts aangenaam rustig. Goed geslapen. Ontbijt niet super uitgebreid maar de essentiële zaken zijn aanwezig.

Datum van verblijf: maart 2024
    Beoordeeld op 12 februari 2024

Gezellig hotel. Vroeg inchecken en laat uitchecken. Vriendelijk personeel, prima kamers, fijne prijs. Centraal gelegen. Ruime partkeergelegenheid, alles op loopafstand. Als altijd helemaal top! Als altijd met veel plezier verbleven.

Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 11 december 2023

Zeer degelijk net hotel aan een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijk personeel. Super ontbijt!
    Stil, net, met gemakkelijke check-in en out. Was voor de check-in ook zeer flexibel en duidelijk.

Datum van verblijf: december 2023
    Beoordeeld op 29 oktober 2023

Fantastische ervaring! Wij hebben met vrienden een weekendarrangement gehad, prima kamers en heel vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Wij voelden ons echt GAST. Het ontbijt was uitgebreid, vers en lekker. Het diner hebben 2 x in het restaurant gehad en dat was zeer goed! Onze planning was om dat een avond te doen maar op de 2e dag besloten om weer naar het restaurant te gaan. Heerlijk gedineerd, uitstekend wijntje en verrassende kaart. Wij hebben genoten van het Borgh-hotel. De prijs/kwaliteit verhouding is mooi! Als we ooit in die buurt komen zoeken wij dit hotel weer op.....

Datum van verblijf: oktober 2023